افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ایتالیا

افزایش ظرفیت تولید محصولات پتروشیمی ایتالیا
(شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۷) ۱۰:۴۵

ظرفیت تولید آکریلونیتریل بوتادین استایرن ایتالیا با استفاده از فناوری های نوین از سوی شرکت ورسالیس افزایش می یابد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت ورسالیس (Versalis SpA)، شاخه صنایع شیمیایی انی (Eni) ایتالیا، به تازگی یک طرح میان تا بلندمدت (mid-to-long term plan) را برای تمرکز بر توسعه ظرفیت خود در حوزه پلیمر های استایرنی (styrenic polymers) در مجتمع این شرکت واقع در Mantua در نزدیکی میلان معرفی کرد.

در بیانیه تازه ورسالیس آمده است: برنامه یادشده متمرکز بر تولید محصولات متنوع و با ارزش افزوده، به ویژه برای مصارف صنایع خودروسازی، مبلمان و کالاهای پایدار (durable goods) خواهد بود.

بر اساس این گزارش ، به عنوان بخشی از این راهبرد، شرکت ورسالیس در حال افزایش ظرفیت واحد فعلی تولید انبوه پیوسته (continuous mass) آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS) خود تا 30 هزار تن در سال برای تامین تقاضای فزاینده برای این محصول از سوی مشتریان است.

این پروژه هم اکنون در فاز مهندسی قرار دارد و قرار است تا سال 2020 میلادی به تولید برسد.

ورسالیس همچنین می گوید: در ماه اکتبر سال گذشته یک مجتمع پایلوت (pilot plant) را برای آزمایش و ارزیابی یک فناوری اختصاصی تولید آکریلونیتریل بوتادین استایرن که تحت نام تجاری " One Step" توسط شرکت به ثبت رسیده است؛ راه اندازی کردیم.

مجتمع جدید ورسالیس را قادر می سازد تا پورتفولیوی گریدهای ویژه آکریلونیتریل بوتادین استایرن (ABS specialty grades portfolio) خود را توسعه دهد و به بازارهای جدیدی ورود کند.

محصولاتی شامل Edistir PST crystal و رزین های آکریلونیتریل بوتادین استایرن مقاوم به ضربه (high impact polystyrene resins) از جمله تولیدات شرکت ورسالیس در سایت Mantua به شمار می روند.

تعداد بازدید : ۱,۷۷۱