تداوم همکاری های ایران و هند در صنعت پتروشیمی/حضور فعال شرکت های هندی در ایران پلاست دوازدهم

تداوم همکاری های ایران و هند در صنعت پتروشیمی/حضور فعال شرکت های هندی در ایران پلاست دوازدهم
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۶:۰۴

همکاری های ایران و هند علی رغم فشارهای ایالات متحده ادامه می یابد.

باوین وورا (Bhavin Vora)، رئیس شرکت پلیمر بازار (POLYMER BAZAAR) و هماهنگ کننده هیئت هندی، در گفتگو با خبرنگار نیپنا، عنوان کرد: امسال نزدیک به 40 نماینده هندی از طیف های مختلف صنعت پلاستیک و پلیمر این کشور شامل تولیدکنندگان، واردکنندگان و مصرف کنندگان، در دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست حضور یافته اند.
وی افزود: پلی وینیل کلراید (PVC) مهمترین محصول مورد مبادله میان ایران و هند است و فعالیت بسیاری از بازرگانان حاضر در این دوره نیز مرتبط با این محصول است.
وورا با اشاره به سابقه طولانی مدت همکاری های ایران و هند در حوزه های مختلف، یادآور شد: ایران به عنوان کشوری سرشار از منابع غنی نفت و گاز، از صنعت پتروشیمی برجسته ای برخوردار است و علی رغم تلاش های ایالات متحده برای تحت فشار قرار دادن دولت هند با هدف کاهش واردات از ایران، رابطه دو کشور نه تنها کمرنگ نمی شود؛ بلکه روز به روز رونق بیشتری می یابد.
او توسعه بندر چابهار توسط هندی ها  را تلاشی در این راستا برشمرد.
رئیس شرکت پلیمر بازار در پایان اظهار داشت: استانداردها و کیفیت برگزاری نمایشگاه سال به سال رو به بهبود است و ما در سه دوره حضور خود در این رویداد مهم صنعت پلاستیک، شاهد پیشرفت های یادشده بوده ایم.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۴,۴۷۵