صنعت پتروشیمی بازار خوبی برای سرمایه گذاری است

صنعت پتروشیمی بازار خوبی برای سرمایه گذاری است
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۵

مدیر بازاریابی و برندینگ مجموعه تامین سرمایه نوین اعلام کرد: صنعت پتروشیمی و پلاستیک سرمایه های بسیار خوبی دارند و دارای چشم انداز مطلوبی می باشند.

علی جبل عاملی در حاشیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا گفت: شرکت ما به عنوان بزرگترین تامین سرمایه کشور از لحاظ میزان کفایت سرمایه ، وضع بازار پتروشیمی ها را برای سرمایه گذاری در نمایشگاه امسال مناسب ارزیابی کردیم.
وی با اشاره به اینکه تامین سرمایه نوین به عنوان مجموعه سرمایه گذاری وظیفه واسطه گری مالی و انتقال سرمایه های عام و مردمی به سمت جریان های اقتصادی مثل پروژه ها ، مدیریت دارایی و ثروت را دارد، افزود: شرکتهای فعال در زمینه پتروشیمی و پلاستیک از پتانسیل بالایی برای عرضه عمومی در بازار بورس برخوردارند که در این نمایشگاه پیشنهاداتی به آنها ارایه شد.
مدیر بازاریابی و برندینگ مجموعه تامین سرمایه نوین ادامه داد: شرکتهای فعال در این صنعت می توانند با ورود به بازار بورس کالا از تسهیلاتی که بازار سرمایه برای آنها فراهم کرده علاوه بر عرضه مواد اولیه از اوراق مراوده در زمینه خرید مواد اولیه و اوراق سلف برای فروش محصولات خود بهره ببرند.
وی افزود: مشارکت در نمایشگاه علی رغم مسایل و مشکلات اقتصادی موجود و نوسانات بازار ارز و سردرگمی و خستگی فعالان بازار ، مراجعه کنندگان و غرفه گذاران خیلی خوب بود و بازدیدها نسبت به نمایشگاه هایی که امسال برگزار شده بهتر بوده و در مجموع نمایشگاه موفقی است.
جبل عاملی ادامه داد: پتروشیمی ها تاثیرپذیری کمتری از نوسانات ارز داشتند و نسبت به سایر صنایع از ثبات بهتری برخوردارند و به عنوان یک ستون محکم در اقتصاد کشور با توجه به اعتبارشان و ریسک های پایین مالی ، فنی و .. بازار خوبی برای سرمایه گذاری محسوب می شوند.
به گفته وی، تامین سرمایه نوین برای پتروشیمی ها پیشنهادات خوبی با حجم تامین سرمایه بالا و نرخ مناسب دارد چرا که نرخ سرمایه گذاری متناسب با ریسک محاسبه می شود.
مدیر بازاریابی و برندینگ مجموعه تامین سرمایه نوین اعلام کرد: ما برای بخش های دولتی پیشنهاد اوراق ارزی را ارایه دادیم که شاید تسهیل کننده برای تامین سرمایه پروژه ها و خرید تجهیزات باشد و در این بازار پرنوسان جایگزین خوبی برای مردم باشد که از نوسانات و تلاطم بازار ارز آنها را نجات دهد و آرامش را به بازار برگرداند.

تعداد بازدید : ۳,۱۵۵