شرکت های یونانی خواهان حضور بیشتر در صنعت پتروشیمی ایران

شرکت های یونانی خواهان حضور بیشتر در صنعت پتروشیمی ایران
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۳:۰۲

شرکت های یونانی از مشتریان مواد خام پتروشیمی ایران هستند و از دولت یونان انتظار ارتقاء سطح روابط با ایران را دارند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، یانیس هاریتاکیس (Yannis Haritakis)، رئیس بخش مهندسی و مدیریت تولید شرکت پلستیکا کریتیس (PLASTIKA KRITIS) یونان، در حاشیه چهارمین روز ایران پلاست دوازدهم، عنوان کرد: پلستیکا کریتیس به عنوان یکی از فعالان عمده حوزه فیلم های پلاستیکی، مستربچ ها، ژئو ممبرین (Geomembrane)، انواع لوله، واحدهای بازیافت و انرژی در سال 1970 میلادی در یونان شروع به کار کرد و در حال حاضر صادراتی به حدود 70 کشور دنیا دارد.
او ضمن اشاره به سومین حضور در این رویداد بین المللی صنعت پلاستیک ادامه داد: ما در میان سه تولید کننده عمده فیلم های پلیمری کشاورزی قاره سبز قرار داریم.
هاریتاکیس درباره تحریم ها و تاثیر احتمالی آن بر روابط میان دو کشور یادآورد شد: ما یکی از مشتریان مواد خام پتروشیمی ایران به شمار می رویم و مشکلاتی از این دست ممکن است موانعی بر سر راه همکاری با ایران به عنوان یکی از عرضه کنندگان عمده مواد خام ایجاد کند. حداقل انتظار ما از دولت یونان، ارتقاء سطح روابط به دوران مطلوب گذشته است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۲,۸۲۶