ایران پلاست دوازدهم در سطح مطلوبی برگزار شد

ایران پلاست دوازدهم در سطح مطلوبی برگزار شد
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۰۱

رییس انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری اعلام کرد: دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست در بخش نرم افزاری به نحو احسن برگزار شد و در بخش سخت افزاری رضایت مخاطب را جلب کرد.

هرویک یاری جانیان در حاشیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا اعلام کرد: نمایشگاه به تنهایی نمی تواند نقش خاصی در بهبود فضای کسب و کار تولیدکنندگان و سازندگان ایفا کند چرا که نمایشگاه متاثر از سیاست های کشور و روابط خارجی و داخلی است.
وی افزود: نمایشگاه امسال به لحاظ سخت افزاری با توجه به قدیمی بودن ساختارش رضایت مخاطب را تا حدودی جلب کرد و به لحاظ نرم افزاری دست اندکاران نهایت سعی اشان را انجام دادند و به نحو احسن نمایشگاه برگزار شد.
عضو هیات مدیره اتاق بازرگانی ایران و چین ، درباره فضای کسب و کار صنایع در کشور اعلام کرد: فضای کسب و کار به امور جاری و ساری کشور بر می گردد که اگر کشور در آرامش و بدون حاشیه باشد همه صنوف به آرامی به کسب درآمد می رسند.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر از یک طرف تورم و از یکطرف رکود داریم این دو الگوی اقتصادی را نمی شود در یک قالب جای داد ولی در کشور ما جای گرفته ، گفت: در شرایط اقتصادی تولیدکنندگان و سازندگان داخل از نظر تولید توسعه و فروش با مشکلات زیادی روبرو هستند.
رییس انجمن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری ادامه داد: برای بهبود شرایط اقتصادی ، گذر از این وضع و رفع مشکلات ، تولیدکنندگان و بخش خصوصی کنار دولت قراردارند تا از طریق رایزنی با نهادهای بین المللی و سازمانهای منطقه ای به طور مثال با بخش اورآسیا که روابط خوبی داریم و با استفاده از پیمانهای منطقه ای و شانگهای و ترمیم روابط با اروپا محصولاتمان را صادر کنیم.
وی تاکید کرد: کشور ما قدرتمند و توانمند هست و پتانسیل های زیادی برای ورود به پیمانهای اقتصادی  دنیا دارد.
رییس اتاق بازرگانی ایران و ارمنستان گفت: دولت با حمایت و اتکا به بازار و توان داخلی می تواند مشکلات ناشی از تحریم را پشت سر بگذارد و به بازار کشورهای همسایه و دنیا دسترسی پیدا کند.


تعداد بازدید : ۳,۸۸۳