رضایت خریداران خارجی از کیفیت بالای تولیدات پلیمر و پلاستیک ایران

رضایت خریداران خارجی از کیفیت بالای تولیدات پلیمر و پلاستیک ایران
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۱:۱۷

مزیت نسبی ایران در بخش انرژی باعث شده است تا کیفیت تولیدات پلیمر و پلاستیک ایران در منطقه بالاتر از رقبای خود باشد و همین امر سبب استقبال خریداران خارجی محصولات ایرانی شده است.

اویس افضلی، مدیر تحقیق و توسعه مجتمع رنگدانه سیرجان، در گفت وگو با خبرنگار نیپنا با بیان این که این مجتمع هرساله حضور فعالی در نمایشگاه ایران پلاست دارد، افزود: امسال نیز مانند سالهای گذشته محصولات عرضه شده از سوی این شرکت به ویژه کامپاند PE100 و PE80 در نمایشگاه ایران پلاست توجه بازیدکننده ها را جلب کرده است.
وی با اشاره به مذاکراتی که در طول برگزاری نمایشگاه با بازیدکننده های داخلی و خارجی انجام شده است، افزود: خوشبختانه با بازدیدکننده های فرعی از کشورهای اروپای شرقی و همسایه مذاکرات خوبی برای فروش محصولاتمان در این دوره از نمایشگاه داشتیم.
مدیر تحقیق و توسعه شرکت رنگدانه سیرجان گفت: بیش از 70 درصد محصولات این شرکت به کشورهای آسیای میانه، خلیج فارس و ترکیه و برخی از کشورهای اروپایی صادر می شودو امیدوارم مشکل تبادل ارزی و هزینه بالای حمل ونقل  نیز به زودی حل شود.
افضلی تصریح کرد: در نیمه نخست امسال صادرات محصولات این شرکت از روند خوبی نسبت به سال گذشته برخوردار بوده است.
وی با اشاره به کیفیت بالای تولید محصولات ایرانی در بخش پلیمر و پلاستیک افزود: مزیت نسبی ایران در بخش انرژی و دسترسی به خوراک ارزان و همچنین بالا بودن کیفیت تولیدات در صنعت پتروشیمی باعث شده تا خریداران خارجی همواره از کالاهای ایرانی رضایت داشته باشند.
افضلی با بیان این که با کشورهای همسایه خود ارتباط کامل داشته و به برخی از کشورهای اروپایی نیز صادرات داشته ایم تصریح کرد: همواره به دنبال توسعه بازاهای صادراتی خود هستیم و حتی در صورت سخت تر شدن شرایط فعالیت با اعمال تحریم ها، توسعه بازارهای صادراتی ما متوقف نخواهد شد.
وی افزود: شرکت ما از جمله شرکتهای پیشتاز در زمینه تولید محصولات بر پایه نانو است به نحوی که توانسته ایم در این مدت تاییدیه سازمانهای مربوطه را برای امر صادرات دریافت کنیم.

تعداد بازدید : ۳,۳۷۹