تاکید تولیدکنندگان فرانسوی برای تقویت همکاری با شرکتهای ایرانی

تاکید تولیدکنندگان فرانسوی برای تقویت همکاری با شرکتهای ایرانی
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۱:۰۰

شرکت های فرانسوی تمایل به همکاری و حضور فعال در صنعت پتروشیمی ایران دارند.

ژان کلود ژیقژنتی (Jean-Claude GIRGENTI)، ناظر فروش و توسعه تجارت شرکت اسکن-تک (SCANTECH) فرانسه، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه چهارمین روز ایران پلاست دوازدهم در گفتگو با خبرنگار نیپنا گفت: اسکن-تک فرانسه از پیشگامان تولید تجهیزات و ماشین آلات اندازه گیری (Gauging) با استفاده از فناوری هایی مانند اشعه ایکس (Low Energy X-Ray)، برای اندازه گیری وزن و ضخامت تولیدات پلیمری و پلاستیکی است.
وی افزود: استفاده از این ابزار اندازه گیری به تولیدکنندگان پتروشیمی کمک می کند تا با کنترل ضخامت و وزن محصولات خود، به بهره وری و کیفیت بالاتری دست یابند.
ژیقژنتی، با اشاره به سومین حضور پیاپی شرکت اسکن-تک در ایران پلاست، در پاسخ به سوالی درباره تجربه همکاری با طرف ایرانی یادآور شد: ما در حال حاضر مشتریانی در بازار ایران داریم و با توجه به ظرفیت های فراوان این کشور برای همکاری، امیدواریم برخی موانع برای انتقال تجهیزات و فناوری رفع و حضور ما در صنعت پتروشیمی ایران بیش از پیش تقویت شود.
او ادامه داد: ما تابع مقررات دولت فرانسه برای همکاری های خارجی هستیم و عمیقا باور دارم که وضعیت فعلی به زودی تغییر خواهد کرد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات  در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۲,۳۱۴