خریداران خارجی صنایع پلاستیک ایران رو به افزایش است

خریداران خارجی صنایع پلاستیک ایران رو به افزایش است
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۲

یکی از فعالان صنعت پلیمر و پلاستیک با اشاره به ارتقای جایگاه ایران در این صنعت تصریح کرد: بازارهای صادراتی تولید مستربچ های ایرانی رو به افزایش است.

فرهاد بهشتی مدیرعامل شرکت ایران دیبا در گفت وگو با خبرنگار نیپنا با اشاره به این که این شرکت در دو شاخه تولید مستربچ برای صنایع لاستیک و پلاستیک و همچنین نساجی فعالیت می کند افزود: در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست نیز مانند سالهای گذشته محصولات جدیدی مانند یووی استبلی لایزر را عرضه کردیم.
وی هدف از تولید این ماده را جلوگیری از خروج ارز از کشور اعلام کرد .
بهشتی با بیان این که 30 درصد از محصولات تولیدی این شرکت به کشورهایی مانند ازبکستان، تاجیکستان، افغانستان، عراق و پاکستان صادر می شود افزود: به تازگی صادرات به لهستان را نیز شروع کرده ایم.
مدیرعامل شرکت ایران دیبا تصریح کرد: بازار صادراتی محصولات تولیدی این شرکت وسیع بوده و مشتریهای صادراتی آن نیز در حال افزایش است.
وی با اشاره به استقبال مشتریهای خارجی در بازدید غرفه این شرکت در نمایشگاه امسال پلاست تصریح کرد: امسال مذاکرات خوبی را با خریداران داخلی و خارجی داشتیم، غرفه ما نیز در سال جاری نسبت به سالهای گذشته بسیار پررونق تر بود.
بهشتی با اشاره به طرحهای توسعه ای شرکت ایران دیبا برای بالا بردن سطح تولید تصریح کرد: از دولت می خواهیم نگاه ویژه ای به بخش خصوصی برای دریافت مواد اولیه داشته باشد، زیرا با نوسانهای اخیر نرخ ارز تامین مواد اولیه برای بخش خصوصی با دشواریهایی مواجه شده است.
مدیرعامل شرکت ایران دیبا تصریح کرد: صنعت پتروشیمی ایران و به دنبال آن صنایع پایین دستی آن به دلیل راه اندازی واحدهای مختلف پتروشیمی طی سالهای اخیر از پیشرفت خوبی در منطقه برخوردار بوده اند که با حمایتهای دولت از بخش خصوصی امیدواریم این صنعت مسیر رو به رشد خود را همچنان ادامه دهد.

تعداد بازدید : ۳,۷۸۱