انتقال فناوری روز جهان به صنعت پلاستیک ایران از سوی کره جنوبی

انتقال فناوری روز جهان به صنعت پلاستیک ایران از سوی کره جنوبی
(پنج شنبه ۵ مهر ۱۳۹۷) ۰۹:۴۱

شرکت های کره ای تمایل دارند تجربه و تکنولوژی خود را در اختیار شرکت های ایرانی قرار دهند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، هیونگ جون جو (Hyung-June Joo)، مدیر تجارت خارجی شرکت سامجین پلی تک (Samjin Polytech) کره جنوبی، در حاشیه چهارمین روز از دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست عنوان کرد: ما در سال 2002 میلادی فعالیت خود را در حوزه تولید مستربچ های کاربردی (functional masterbatches) آغاز کردیم.
وی افزود: نقطه قوت شرکت سامجین پلی تک امکان تولید مستربچ های سفارشی برای مشتریان این شرکت در سراسر جهان است. ما تمایل داریم تجربه و فناوری خود در این حوزه را در اختیار مشتریانمان قرار دهیم.
جو با اشاره به این که این سومین حضورشان در این رویداد جهانی است؛ یادآور شد: ما در مراحل اولیه برای ورود به بازار ایران هستیم و امیدواریم در آینده بتوانیم ضمن یافتن فرصت همکاری، تکنولوژی خود را در اختیار شرکت های ایرانی قرار دهیم.
او ادامه داد: مشکلاتی ناشی از تحریم های آمریکا وجود دارد؛ اما ما از پتانسیل های بازار ایران به خوبی آگاهیم و نیاز داریم تا با حفظ ارتباط خود با بازار این کشور از امکان همکاری های آتی بهره مند شویم.
مدیر تجارت خارجی سامجین پلی تک همچنین گفت: در آینده امکان بررسی برنامه هایی در راستای انتقال فناوری و آموزش پرسنل وجود دارد.
وی در پایان سطح کیفی نمایشگاه را در مجموع مطلوب اعلام کرد و افزود: البته نیاز است برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد جهانی، فرآیند انتخاب غرفه و زمانبندی مرتبط با آن برای غرفه گذاران تسهیل شود.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۲,۰۳۶