تولید کننده اتریشی ماشین آلات بازیافت پلاستیک عنوان کرد:

چشم انداز روشن و توانمندی ایران در حوزه پلاستیک

چشم انداز روشن و توانمندی ایران در حوزه پلاستیک
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۴۸

همکاری شرکت های اتریشی در حوزه صنعت پلاستیک ایران ادامه خواهد داشت.

نماینده فروش شرکت اتریشی "ارما" (EREMA) در ایران در حاشیه سومین روز از برگزاری دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست در گفت و گو با خبرنگار نیپنا از تداوم همکاری در بازار پر توان ایران در حوزه پلاستیک گفت.
هورس رودر با بیان این که شرکت ارما در زمینه ساخت ماشین آلات بازیافت پلاستیک  از دانش فنی به روزبرخوردار است، عنوان کرد: ما در حال حاضر تعداد 63 عدد ماشین بازیافت پلاستیک فعال در ایران داریم و می توان گفت عملکرد موفقی در منطقه داشته ایم ضمن این که رابطه خوبی با مشتریان خود داریم.
رودر با بیان این که اکنون این شرکت تعدادی پروژه در دست اجرا دارد، گفت: در هر چارچوبی که در آینده متصور باشد چه از لحاظ سیاسی و چه اقتصادی ما همواره نسبت به پیشرفت در حوزه کاری خود امیدوار هستیم.
وی با اشاره به شرایط ویژه ایران در بازارهای جهانی گفت: اکنون در شرایطی خاص قرار داریم اما به دلیل فعالیت در پروژه های بازیافتی در اروپا همچنان جایگاه بالایی در فهرست روابط تجاری داریم که تغییر این شرایط دور از انتظار است.
ارودر با تاکید بر اینکه ایران پتانسیل بالایی برای توسعه در حوزه پلاستیک دارد از عملکرد این دوره از نمایشگاه ایران پلاست ابراز رضایت کرد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۱,۹۸۳