تحریم ها مانع همکاری شرکت های چینی با ایران نخواهد شد

تحریم ها مانع همکاری شرکت های چینی با ایران نخواهد شد
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۱۸

تحریم های آمریکا نمی تواند مانع همکاری شرکت های چینی با ایران باشد و تا پایان سال چشم انداز روشن تری پیش روی صنعت پتروشیمی ایران خواهد بود.

دن تیم، نماینده شرکت ریگو (Ruigao Machinery Factory) چین، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه سومین روز از دوازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست عنوان کرد: شرکت ما یکی از مطرح ترین عرضه کنندگان چینی ماشین آلات تولید انواع پلاستیک به شمار می رود.
وی افزود: بازار هدف ما عمدتا خاورمیانه شامل ایران، لبنان، عربستان سعودی و تعدادی از کشورهای آمریکای جنوبی مانند کلمبیا، آرژانتین و برزیل است.
تیم با اشاره به چهار مشتری این شرکت در ایران که یکی از آن ها در اصفهان مستقر است؛ یادآور شد: امیدواریم بتوانیم فعالیت خود در بازار ایران را بیش از پیش توسعه دهیم.
او همچنین گفت: تحریم های آمریکا نمی تواند مانع همکاری شرکت های چینی از جمله ما با طرف ایرانی باشد و شخصا معتقدم که تا پایان سال چشم انداز روشن تری پیش روی صنعت پتروشیمی ایران خواهد بود.
نماینده شرکت ریگو اضافه کرد: ما همچنین تمایل داریم ضمن انتقال فناوری خود به تولیدکنندگان پتروشیمی ایران، امکان برگزاری دوره های آموزشی برای پرسنل آن ها را نیز بررسی کنیم.
تیم با اشاره به این که نمایشگاه امسال از جنبه های مختلفی مانند طراحی غرفه و تسهیلات رفاهی پیشرفت چشمگیری داشته است؛ کیفت ایران پلاست امسال را مطلوب دانست.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار میشود.

تعداد بازدید : ۲,۰۱۹