نایب رییس شورای تجارت ایران و تونس تاکید کرد:

گسترش سرمایه گذاری مشترک و توسعه بازار میان ایران و تونس

گسترش سرمایه گذاری مشترک و توسعه بازار میان ایران و تونس
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۶:۰۵

هدف شورای تجارت ایران و تونس گسترش سرمایه گذاری مشترک و توسعه بازار جدید میان هر دو کشور است.

محمد مستیکو، نایب رییس شورای تجارت ایران و تونس در جریان برگزاری سومین روز از نمایشگاه ایران پلاست از پیشرفت در روند مذاکرات جدید برای همکاری های آتی با شرکت های ایرانی خبر داد و گفت: پیش از این با شرکت های ایرانی در این حوزه همکاری های سازنده ای داشته ایم.
مستیکو با اشاره به این که برگزاری این دوره از نمایشگاه از سطح کیفی بالایی برخوردار است، عنوان کرد: حضور تعداد بیشماری از شرکت های صاحبنام در این رویداد بین المللی نشان دهنده اهمیت آن در منطقه و در صنعت پلاستیک است.
وی افزود: طی سه روز گذشته بازدید از تعداد زیادی از شرکت های تولید کننده مواد اولیه که در صدد بازاریابی و آشنایی با شرکت های دیگر و همچنین مصرف کننده ها بوده اند، حاکی از محبوب بودن صنعت ایران است.
مستیکو که همچنین ریاست شرکت نماینده ایران خودرو در تونس را بر عهده دارد ضمن اشاره به به روز بودن تجهیزات و ماشین الات ساخت ایران اظهار کرد: هدف ما همواره به عنوان شورای تجارت ایران و تونس گسترش سرمایه گذاری مشترک و توسعه بازار جدید میان هر دو کشور است.
وی قیمت محصولات و مواد اولیه پلاستیک در ایران را مناسب خواند و در مقابل مشکلات سیستم بانکی و نقل و انتقالات مالی را مانعی قابل رفع برای مراودات تجاری دو کشور به ویژه در این حوزه عنوان کرد.
مستیکو در ادامه با ارایه پیشنهادی مبنی بر عقد تفاهمنامه ای میان بانک های مرکزی ایران و تونس برای تسهیل در نقل و انتقالات مالی، خواستار مرتفع شدن این موانع برای بهبود تمام و کمال روابط تجاری میان دو کشور شد.
علاوه براین مستیکو از پیشرفت چشمگیر ایران در حوزه فناوری نانو صحبت کرد و دانش فنی ایران در این حوزه را برای رشد و توسعه تونس در این فناوری ارزشمند برشمرد.
این شرکت کننده تونسی در خصوص شیوه مدیریت و برگزاری نمایشگاه نیز ابراز رضایت کرد و نظارت بر عملکرد اجزای مختلف این نمایشگاه را مناسب دانست.

تعداد بازدید : ۱,۹۳۵