بازار ایران از ظرفیت های بی شماری برخوردار است

بازار ایران از ظرفیت های بی شماری برخوردار است
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۰۰

مدیر فروش شرکت اتریشی گفت:بازار ایران از ظرفیت های بی شماری برخوردار است و امیدوارم چشم انداز روشنی پیش روی همکاری ما با طرف ایرانی باشد.

مریلین ون اسن (Merligin van Essen)، مدیر فروش شرکت پیورلوپ (PureLoop)، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه سومین روز از دوازدهمین دوره نمایشگاه ایران پلاست عنوان کرد: گروه ارما یکی از شناخته شده ترین شرکت ها در حوزه بازیافت پلاستیک ها به شمار می رود که درتمامی دوره های این رویداد بین المللی حضوری فعال داشته است. گروه یادشده از دو شرکت ارما (EREMA) و پیورلوپ (PURE LOOP) تشکیل می شود.
وی با اشاره به محدودیت های ناشی از حضور این شرکت در بازار آمریکا برای فعالیت در ایران، یادآور شد: بازار ایران از ظرفیت های بی شماری برخوردار است و امیدوارم چشم انداز روشنی پیش روی همکاری ما با طرف ایرانی باشد.
ون اسن همچنین اظهار داشت: نماینده فروش محصولات ما در ایران هم اکنون مشغول فعالیت است؛  و امیدوارم این روابط درماه های آتی  و در نتیجه افزایش فشارها تحت تاثیر قرار نگیرد و ادامه دار باشد.
او در پایان، کیفیت برگزاری نمایشگاه را در مجموع مثبت ارزیابی کرد و رفع مشکلات محدود را عاملی موثر در بهبود هر چه بیشتر کیفیت ایران پلاست برشمرد.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست از دوم تا پنجم مهرماه 1397، در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار می شود.

تعداد بازدید : ۱,۸۷۹