توان رقابت با شرکت های خارجی را داریم

توان رقابت با شرکت های خارجی را داریم
(چهارشنبه ۴ مهر ۱۳۹۷) ۱۱:۱۴

مدیرعامل شرکت سازنده ماشین های فرایند پلاستیک با اشاره به افزایش بازیدکننده های خارجی دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایرن پلاست گفت: کیفیت بازدیدکننده ها نسبت به سال قبل افزایش یافته است.

محمدرضا شاکری، در گفت وگو با خبرنگار نیپنا، با بیان این که درسال بین 70 تا 80 دستگاه ماشین فرایندی پلاستیک به کشورهایی مانند امارات، عراق، ارمنستان، تاجیکستان، ترکمنستان و افغانستان صادر می کنیم، گفت: با توجه به کیفیت بالای تولیداتمان، قادر به رقابت در بازارهای خارجی هستیم و به راحتی می توانیم با شرکتهای چینی و حتی اروپایی رقابت کنیم.
عضو هیئت مدیره انجمن ماشین سازی با اشاره به افزایش کیفیت بازدیدکنندگان در دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست افزود: بازدیدکنندگانی که امسال در نمایشگاه حضور یافته اند تخصصی تر از سالهای قبل بودند و کیفیت بازدیدکنندگان افزایش یافته است.
شاکری همچنین با اشاره به این که طی 2 روز اخیر بازدیدکننده های خارجی بیشتر از بازدیدکننده های ایرانی بودند گفت: امیدوارم بتوانیم مذاکرات سازنده ایی با خریداران خارجی داشته باشیم و فروش محصولاتمان را افزایش دهیم.
وی افزود: همه ما می دانیم فضای کسب و کار کشور به دلیل تحریم ها و نوسان نرخ ارز با مشکل مواجه شده است با این حال فروش شرکت ما نسبت به سال گذشته بهتر بود و امیدوارم این روند همچنان ادامه یابد.

تعداد بازدید : ۲,۱۰۹