گروه صنعتی بارز و اتحادیه پلاستیک فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند

گروه صنعتی بارز و اتحادیه پلاستیک فرانسه تفاهم نامه همکاری امضا کردند
(سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷) ۱۴:۵۳

گروه صنعتی بارز و اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه به منظور انتقال دانش، آموزش و طراحی تایرهای روز تفاهمنامه همکاری امضا کردند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، تفاهمنامه همکاری میان گروه صنعتی بارز و اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه میان پرویز اخوان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز و دنیز ویان (Denis Vaillan) مدیرعامل اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه به امضا رسید.
پرویز اخوان، مدیرعامل گروه صنعتی بارز در این مراسم با اشاره به چشم انداز فعالیت این شرکت گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده بنا داریم تا سالانه 12 محصول جدید تولید کرده و حجم صادرات خود را به 100 میلیون دلار تا افق 1404 افزایش دهیم.
وی افزود: به همین منظور و پس از ماهها مذاکره با فرانسویها، تصمیم گرفتیم به منظور افزایش توان طراحی تولید تایرها مطابق با استانداردهای روز اروپا و اخذ این استانداردها وطراحی و تولید تایرهای نسل جدید تفاهمنامه همکاری امضا کنیم.
مدیرعامل گروه صنعتی بارز با بیان این که با تکنولوژی فعلی متعلق به بارز ما تنها شرکتی هستیم که تاییدیه استاندارد پژو فرانسه برای سایزهای 185/65R 15 P674 OPTIDRIVE را دریافت کردیم همچنین این تایر استاندارد EMARK آلمان را نیز اخذ کرده است.
دنیز ویان، مدیرعامل اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه هم با ابراز امیدواری نسبت به توسعه همکاری میان این اتحادیه و گروه صنعتی بارز ادامه داد: با توجه به اهمیت مولفه های زیست محیطی، این آمادگی را داریم تا به این گروه در بازیافت تایر کمک کنیم.
لطفی، مدیرعامل گروه شستا، نیز در این مراسم با بیان این که برگزاری نمایشگاهها مرکز تبادل نظر و تبادل تجربیات میان کشورها و شرکتهاست گفت: انتظار داریم بعد از خروج آمریکا از برجام، کماکان ماندگاری کشورهای عضو اتحادیه اروپا در مبادلات تجاری، توسعه تکنولوژی و انتقال تجربیات بازرگانی داشته باشیم.
وی افزود: با توجه به گستردگی فعالیت اتحادیه لاستیک و پلاستیک فرانسه، انتظار داریم امضای این تفاهم نامه زمینه های دیگری را برای گسترش همکاریها درحوزه های دیگر فراهم کند.
همچنین روغنی، مدیر صادرات و بازرگانی گروه صنعتی بارز در این  نشست   سهم گروه بارز از بازار تایر سواری در ایران را 25 درصد اعلام کرد و افزود: در سه سال اخیر هر سال 10 هزار تن به میزان تولید این گروه اضافه شده است. ضمن این که فروش هم از رشد چمشگیری برخوردار بوده است.
روغنی از جمله اهداف این شرکت را گسترش بازارهای صادراتی اعلام کرد و افزود: سال گذشته نزدیک به هفت میلیون دلار تایر صادر کردیم و بنا داریم امسال این میزان را به 12 میلیون دلار برسانیم.

تعداد بازدید : ۳,۳۳۳