تداوم همکاری ایران و ترکیه در حوزه صنعت پلاستیک

تداوم همکاری ایران و ترکیه در حوزه صنعت پلاستیک
(سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷) ۱۴:۳۵

نماینده فروش و بازاریاب شرکت چاکیرلر ترکیه مزایای همکاری با شرکت های ایرانی و عملکرد هر ساله نمایشگاه ایران پلاست را مثبت و رضایتمندانه ارزیابی کرد.

به گزارش نیپنا، جم ارگوونلی با بیان این که این شرکت بیش از یک دهه در ایران فعال است، عنوان کرد که "لیبل های IML" ، محصول مورد نیاز تعدادی از تولیدکنندگان مواد غذایی و لبنی نظیر شرکت های کالا و میهن را تامین می کند.
این مدیر ترک ضمن اشاره به موانع فعلی و پیش روی بازار ایران در مواجه با تجارت بین المللی به ویژه در حوزه پتروشیمی گفت: موانع در تمام تجارت ها وجود دارد که خوشبختانه ایران توانسته تا حد ممکن آن ها را رفع کند.
وی همچنین دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست را فرصتی مناسب برای ایجاد ارتباط با سایر شرکت های ایرانی و خارجی دانست و از کیفیت و روند برگزاری ابراز رضایت کرد.

ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه، تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.
در این دوره از نمایشگاه از مدیران نمایشگاه‎های K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست و افغان پلاست برای حضور در ایران دعوت به‎عمل‎آمده است.
نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات در حال برگزاری است.

تعداد بازدید : ۲,۲۳۲