هیات تجاری اقلیم کردستان عراق :

صنعت پلاستیک ایران در منطقه بی رقیب است

صنعت پلاستیک ایران در منطقه بی رقیب است
(سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷) ۱۲:۰۸

صنعت پلاستیک و بازار ایران از لحاظ کیفیت تولید به ویژه مواد اولیه در منطقه بی همتاست.

نماینده شرکت بریت اقلیم کردستان عراق به همراه هیات همراه در حاشیه دومین روز از دوازدهمین نمایشگاه ایران پلاست در مصاحبه با خبرنگار نیپنا عرضه محصولات از سوی صنعت پلاستیک ایران را با کیفیت خواند و گفت: ما مواد اولیه برای تولید محصولات پلاستیکی را همواره از ایران تامین می کنیم.
اکو الرحمان به همراه هیاتی متشکل از صاحبان تجارت پلاستیک اقلیم کردستان عراق و تعدادی از نمایندگان شرکت های مرتبط در جریان بازدید از نمایشگاه ایران پلاست، صنعت پلاستیک و بازار ایران را از لحاظ کیفیت تولید به ویژه مواد اولیه در منطقه بی همتا دانست وعنوان کرد: طی سال های گذشته فعالیت در این حوزه ایران تنها انتخاب ما برای همکاری و تهیه مواد اولیه در ساخت ظروف یک بار مصرف و سایر محصولات بوده است.
وی با اشاره به این که اولویت اقلیم کردستان برای واردات مواد اولیه مورد نیاز، کشور همسایه یعنی ایران است، گفت: فرصت واردات از سایر کشورهای منطقه نیز فراهم است اما تنها بازارایران تا کنون مورد اعتماد ما بوده است.
الرحمان با بیان این که در حال حاضر شرایط برای خرید و واردات از ایران اندکی دستخوش مشکلاتی شده است، افزود: از جمله موانع ما در حال حاضر قیمت نامتعادل مواد اولیه و نوسان های پیاپی و به دنبال آن افزایش غیرقابل پیش بینی قیمت مواد مورد نیاز است.
وی از ایجاد ارتباطاتی نو با شرکت های جدید در این دوره از نمایشگاه خبر داد و گفت تا به امروز برای مذاکره و عقد قرارداد برای گسترش همکاری و تجارت موفق بوده ایم و امیدواریم مشکلات مالی و گمرکی که کما بیش درگیرشان هستیم مرتفع شود.
ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه، تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.
نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : ۳,۴۲۸