هدفگذاری برای تکمیل رنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی

هدفگذاری برای تکمیل رنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی
(سه شنبه ۳ مهر ۱۳۹۷) ۱۰:۲۷

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی، صنعت پتروشیمی را صنعتی پیشرو خواند و گفت: در راستای سیاستهای نظام و همچنین فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر جلوگیری از خام فروشی در این مسیر در حال حرکت هستیم.

قدرت الله فرج پور، در حاشیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست در گفتگو با خبرنگار نیپنا خاطرنشان کرد: برای تکمیل زنجیره ارزش اقدامهای مناسبی انجام شده و حرکت در این مسیر ادامه دارد.
وینقش موثر نمایشگاه ایران پلاست در هم افزایی شرکتها و همچنین بهبود فضای کسب و کار را مورد اشاره قرار داد و گفت: نمایشگاه فضایی برای تعامل، آشنایی بیشتر و گسترش ارتباطات و آگاه شدن فعالان این عرصه است و بدون شک نقش بسزایی می تواند در تحقق این موارد داشته باشد.
فرج پور یادآور شد: این نمایشگاه همیشه در گسترش ارتباطات فعالان این عرصه نقش مثبتی داشته است و بنده آن را در جهت اهدافی که برای آن متصور بوده اند، مثبت می بینم.
وی با اشاره به شعار دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی با عنوان «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» طبیعتا یکی از اهداف نمایشگاه که از توانمندیها و مشکلات هم با خبر شده و می توانند هم افزایی بیشتری داشته باشند و کسب و کار را توسعه دهند و نمایشگاه به شکل ذاتی در آن تاثیر خواهد داشت.

ایران پلاست دوازدهم با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» و حضور 665 شرکت داخلی وخارجی برگزار می‌شود .شرکت‌هایی از 15 کشور دنیا شامل بلژیک، آلمان، یونان، هند، صربستان، ایتالیا، هلند،کره ، اتریش، سوئیس، تایلند، قبرس، ترکیه، تایوان، چین در این نمایشگاه حضور دارند.
در این دوره از نمایشگاه از مدیران نمایشگاه‎های K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست و افغان پلاست برای حضور در ایران دعوت به‎عمل‎آمده است.
نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.

تعداد بازدید : ۱,۱۶۰