تحریمها تولید داخل را قوی تر می کند

تحریمها تولید داخل را قوی تر می کند
(دوشنبه ۲ مهر ۱۳۹۷) ۱۴:۱۹

قائم مقام وزیر نفت با اشاره به جایگاه مناسب صنعت پتروشیمی ایران گفت: تحریمها تولید داخل را قوی تر می کند.

مرضیه شاهدایی در حاشیه دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست که با شعار «رونق کسب وکار جهانی صنعت پلاستیک» از امروز دوشنبه 2 مهر ماه آغاز بکار کرد، در گفتگو با خبرنگار نیپنا درباره تحریمها بر این مساله تاکید کرد که ما همیشه به این اعتقاد داریم که اگر تحریمی هم اعمال شود و با مشکل مواجه شویم، قطعا صنعت داخل ما رشد بیشتری پیدا می کند.
وی با تاکید بر جایگاه مناسب صنعت پتروشیمی ایران در شرایط کنونی رشد تولید، صادرات و فروش داخلی در این صنعت را مورد اشاره قرار داد.
شاهدایی درباره جایگاه صنعت پلاستیک نیز توضیح داد: صنعت پلاستیک با افتتاح طرحهای جدید از سال گذشته و رشد تولید مواد اولیه تولید این صنعت هم با رشد همراه بوده است.
شاهدایی اظهار امیدواری کرد که با تکنولوژی های جدید در مسیر سریع تر تکمیل زنجیره ارزش در صنعت پتروشیمی حرکت کنیم و در این زمینه خاطرنشان کرد: دست اندرکاران این صنعت هم در تلاش برای حرکت در این مسیر هستند.
شاهدایی با اشاره به دوازدهمین دوره نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: این نمایشگاه مکان وفرصتی برای تعامل تولیدکنندگان، مصرف کنندگان و کسانیکه است که در طول زنجیره تولید مواد پلیمر و پلاستیک قرار دارند.
وی با اشاره به اثرگذاری مناسب نمایشگاه بین المللی ایران پلاست گفت: مهم این است که در نمایشگاههای دوره گذشته ایران پلاستبازخوردهای مناسبی داشتیم و فکر می کنیم امسال هم به همین شکل خواهد بود.
دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی ایران پلاست ۲ تا ۵ مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از ساعت 8:30 تا 16:30در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته و نیمه ساخته شده، ماشین آلات و تجهیزات و خدمات آغاز به کار کرده

تعداد بازدید : ۲,۲۲۳