با شعار «رونق کسب و کار جهانی صنعت پلاستیک»

نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست فردا آغاز به‌کار می‌کند

نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست فردا آغاز به‌کار می‌کند
(یکشنبه ۱ مهر ۱۳۹۷) ۱۵:۲۶

مدیر دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست، از حضور بیش از 665 شرکت‎داخلی و خارجی از 15 کشور دنیا در دوازدهمین دوره این نمایشگاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار نیپنا، رضا خلج گفت: این دوره از نمایشگاه با شعار «رونق کسب و کار جهانی صنعت پلاستیک»، کار خود را فردا (دوشنبه، دوم مهرماه) آغاز می‎کند.
وی با بیان این‎که دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست مشتمل بر 20 سالن است، اظهار کرد: کل فضای مفید نمایشگاهی بیش از 30 هزار متر مربع است که سهم مشارکت‌کنندگان داخلی از این میزان، 27 هزار متر با 500 شرکت و سهم مشارکت‌کنندگان خارجی 2 هزار و 500 متر با 165 شرکت است، ضمن آن‎که فضای باز نمایشگاهی در این دوره بیش از هزار و 100 متر مربع در نظر گرفته شده است.
مدیر دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست حضور شرکت‎های خارجی از 15 کشور دنیا شامل آلمان، ایتالیا، سوئیس، اتریش، قبرس، بلژیک، صربستان، تایلند، یونان، هند، هلند، ترکیه، چین، تایوان و کره جنوبی را در این دوره از نمایشگاه محتمل دانست و گفت: برگزاری همایش‎های تخصصی در زمینه فروش محصولات صنعت پلاستیک در بازارهای هدف و دعوت از بیش از200 تجار خارجی برای حضور و بازدید از نمایشگاه از دیگر برنامه‎های این دوره از نمایشگاه ایران پلاست است.
به گفته وی، ازسوی دبیرخانه نمایشگاه بیش از 230 تجار و 15 هیئت اقتصادی از 13 کشور خارجی (عراق، جمهوری آذربایجان، افغانستان، پاکستان، ترکمنستان، ارمنستان، ترکیه، تونس، کنیا، هند،سریلانکا، ویتنام و لبنان ) دعوت شده تا در این دوره از نمایشگاه حاضر شوند، همچنین 22 کشور (سوریه، امارات متحده عربی، چین، قزاقستان، اوکراین، ازبکستان، ترکیه، ارمنستان، عراق، افغانستان، روسیه، غنا، کنیا، تانزانیا، ایتالیا، فرانسه، آلمان، اکراین ،رومانی، اسپانیا، کانادا و کلمبیا) در این دوره از نمایشگاه دارای بازدیدکننده انفرادی هستند.
مدیرکل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران گفت: در این دوره از نمایشگاه ایران پلاست از مدیران نمایشگاه‎های K آلمان، میلان ایتالیا، عرب پلاست و افغان پلاست برای حضور در ایران دعوت به‎عمل‎آمده است.
مدیر دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست اظهار کرد: نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست به دنبال فراهم کردن زمینه‎ای برای رونق بازار صنایع پلاستیک داخلی و تسهیل روند بازاریابی جهانی و حضور این بخش از صنعت کشور در بازارهای جهانی است.
وی افزود: این نمایشگاه امروز بزرگ‌ترین رویداد صنعت پلاستیک در منطقه خاورمیانه به شمار می‌رود و در بین نمایشگاه‎های معتبر صنعت پلاستیک جهان طبقه‎بندی می‎شود.
خلج ادامه داد: در حاشیه این دوره از نمایشگاه ایران پلاست مذاکرات و نشست‌های رودررویی میان فعالان صنایع پتروشیمی ایران و دیگر کشورها همچون ترکیه برگزار خواهد شد، همچنین چهار همایش جانبی با حضور اتحادیه‎ها و شرکت‎های داخلی و خارجی فعال در صنعت پلاستیک در حاشیه این نمایشگاه برگزار می‎شود.
وی افزود: بر اساس برنامه‎ریزی‎های انجام شده، دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست در تاریخ 2 تا 5 مهرماه 1397 در محل دائمی نمایشگاه‎های بین‎المللی تهران در چهار گروه مواد اولیه، کالاهای ساخته شده و نیمه‌ساخته، ماشین‎آلات و تجهیزات و خدمات برگزار خواهد شد.
مدیر دوازدهمین دوره نمایشگاه بین‎المللی ایران پلاست تاکید کرد: قدرت گرفتن صنعت پلاستیک کشور تنها یکی از مزایای برگزاری این نمایشگاه بود و افزون بر این در سایه برگزاری این نمایشگاه، تشکل‎های مختلفی نیز به‎منظور حضور موثرتر بخش‎های مختلف صنایع پلاستیک شکل گرفت که زمینه‌ساز رقابت روزافزون و رونق بیشتر این صنعت شد.
شایان ذکر است ساعت برگزاری نمایشگاه ساعت 8:30 صبح لغایت 16:30 می باشد.

تعداد بازدید : ۲,۵۰۸