پیشبرد برنامه شل برای ساخت واحد کراکر جدید در ایالات متحده

پیشبرد برنامه شل برای ساخت واحد کراکر جدید در ایالات متحده
(سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۷) ۱۱:۳۴

کمیسیون رگولاتوری انرژی فدرال ایالات متحده ساخت خط لوله اتان پیشنهادی خود موسوم به فالکون، را برای ساخت یک واحد کراکر اتان را تایید کرد.

  به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، شرکت شل روز جمعه 16 شهریور ماه با دریافت تاییدیه ای از سوی کمیسیون رگولاتوری انرژی فدرال ایالات متحده (FERC) برای خط لوله اتان پیشنهادی خود موسوم به فالکون، گامی مهم را برای ساخت یک واحد کراکر اتان در مقیاس جهانی (world-class) در پنسیلوانیای غربی برداشت.

تاییدیه یادشده شل را قادر می سازد تا به پیشبرد برنامه های خود برای ساخت خط لوله اتان 97 مایلی خود برای انتقال اتان استحصال شده از منابع Marcellus و Utica در پنسیلوانیا، ویرجینیای غربی و اوهایو بپردازد.

خط لوله اتان فالکون با ظرفیت 107 هزار بشکه در روز، از دو مرکز عرضه اتان در اوهایو و مرکزی دیگر در پنسیلوانیا آغاز می شود و این خوراک پتروشیمی را به نقاطی در اوهایو و پنسیلوانیا انتقال می دهد. از جمله این نقاط واحد کراکر اتان پیشنهادی شرکت شل شرکت شل خواهد بود که قرار است در نزدیکی Monaca واقع در پنسیلوانیا به بهره برداری برسد.   

شل در خواست خود برای تایید پروژه خط لوله پیشنهادی از سوی کمیسیون رگولاتوری انرژی فدرال ایالات متحده را در تاریخ سوم ژوئیه امسال  تنظیم کرد.

خط لوله فالکون و واحد کراکر اتان یادشده در قلب بازار هدف محصولات ا ین مجتمع قرار دارند. بنا بر اعلام شل منطقه پیرامون آن ها میزبان بیش از 70 درصد از بازار پلی اتیلن آمریکای شمالی است.

 
تعداد بازدید : ۱,۵۳۵