حضور ایتالیایی ها در صنعت پتروشیمی هند

حضور ایتالیایی ها در صنعت  پتروشیمی هند
(سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷) ۱۴:۳۴

شرکت مایره تکنی مونت در هند مجتمع تولید پلی اتیلن و پلی پروپیلن می سازد .

  به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ شرکت مهندسی مایره تکنی مونت ایتالیا، مستقر در میلان، به تازگی دو قرارد مهندسی، تدارکات، ساخت و راه اندازی (EPCC) برای احداث یک واحد جدید تولید پلی اتیلن سنگین (HDPE) و یک واحد تولید پلی پروپیلن جدید (PP) را با شرکت اچ ام ای ال (HMEL) هند منعقد کرد.

تاسیسات یادشده قرار است در شهر باتیندا واقع در ایالت پنجاب هند به بهره برداری برسد.

ارزش این قراردادها بر اساس اعلام شرکت تکنی مونت در تاریخ 27 ماه اوت امسال، نزدیک به 225 میلون دلار (معادل 192 میلیون یورو) برآورد می شود.

با تکمیل پروژه جدید، واحد تولید پلی اتیلن سنگین جدید از ظرفیت تولیدی معادل 450 هزار تن در سال برخوردار خواهد بود. واحد پلی پروپیلن یادشده نیز قادر به تولید سالانه 500 هزار تن از این محصول است. مطابق جدول زمانبندی طرح، پیش بینی می شود؛ عملیات تکمیل مکانیکی (mechanical completion) ظرف 25 ماه صورت گیرد.

پیروبرتو فولجرو، مدیر عامل شرکت مایره تکنی مونت ایتالیا، در ارتباط با قراردادهای جدید عنوان کرد: با این پروژه پیشگامی بین المللی ما در حوزه پلی الفین ها و حضور فناور-محور مایره تکنی مونت در آسیا  تقویت می شود. بازار این قاره با توجه منابع طبیعی فراوان موجود در آن و رشد چشمگیر تقاضا برای محصولات پتروشیمی، یکی از جذاب ترین بازارها برای سرمایه گذاری در بخش صنایع پایین دستی به شمار می رود.

تعداد بازدید : ۲,۳۳۰