افتتاح مرکز عرضه پلی آمید گروپا آزوتی در آلمان

افتتاح مرکز عرضه پلی آمید گروپا آزوتی در آلمان
(یکشنبه ۴ شهریور ۱۳۹۷) ۱۲:۰۹

مرکز عرضه پلی آمید تولیدی در مجتمع گروپا آزوتی محصول خود را به مشتریان سراسر قاره سبز آغاز می کند.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ، شرکت گروپا آزوتی لهستان به عنوان یکی از پیشگامان صنایع شیمیایی قاره سبز به تازگی و با راه اندازی رسمی یک مرکز توزیع پلی آمید جدید در آلمان گامی مهم را در راستای تحکیم جایگاه و توسعه فعالیت های خود در حوزه پلاستیک ها برداشت.
زیرمجموعه تولیدکننده محصولات پلاستیکی این شرکت در آلمان موسوم به ATT Polymers اواخر ماه گذشته میلادی به طور رسمی یک مرکز لجستیکی هفت میلیون و 470 هزار یورویی را در سایت تولید پلی آمید خود واقع در Guben آلمان در مرز این کشور با لهستان افتتاح کرد.
تاسیسات یادشده شامل یک انبار به مساحت پنج هزار و 500 متر مربع با ظرفیت سه هزار و 500 تن، یک سیلوی ذخیره سازی، دفاتر پشتیبانی و تعدادی کارگاه است.
قطب لجستیک جدید برای شروع به توزیع پلی آمید تولید شده توسط ATT Polymers می پردازد. اما در آینده ای نزدیک، این تاسیسات همچنین عرضه پلی آمید تولیدی در مجتمع گروپا آزوتی واقع در شهر Tarnów، در جنوب شرق لهستان، را به دیگر مشتریان سراسر قاره سبز آغاز می کند.
گروه آزوتی یک میلیون و 500 هزار یورو از اعتبار مورد نیاز پروژه Guben را از مقامات ایالت براندنبورگ آلمان تامین کرد.
رئیس شاخه تولیدات پلاستیکی گروپا آزوتی خاطرنشان کرد: طرح جدید حاوی پیامی روشن حاکی از تعهد ما به توسعه شاخه تولید محصولات پلاستیکی خود با محوریت ATT Polymers است.


تعداد بازدید : ۱,۶۸۶