پتروشیمی، صنعت پیشتاز در تولید و صادرات

پتروشیمی، صنعت پیشتاز در تولید و صادرات
(سه شنبه ۲۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۲۶

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس گفت: جبهه اقتصادی شامل دو بعد صادرات و تولید می شود که صنعت پتروشیمی در هر دو بعد پیشتاز است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، جعفر ربیعی در آیین تقدیر از خبرنگاران که امروزسه شنبه(23 مردادماه) برگزار شد با تاکید بر این که همه اذعان دارند در جنگ اقتصادی هستیم، گفت: ابعاد جنگ اقتصادی پیچیده تر از جنگ نظامی است و به عنوان سرباز جبهه اقتصادی از خبرنگاران خواهش می کنم که به سربازان و افسران جبهه اقتصادی کمک کنند. جبهه اقتصادی شامل دو بعد صادرات و تولید می شود که صنعت پتروشیمی در هر دو بعد پیشتاز است.
ربیعی با ابراز امیدواری نسبت به این که رابطه هلدینگ با خبرنگاران، حرفه ای و صمیمانه باشد، گفت: هم در تولید و هم در صادرات، از پتروشیمی انتظار دارند. از طرفی به ماگفتند:عرضه کالا در کشور به صورت مناسب صورت گیرد و کمبودی نداشته باشیم و از سوی دیگر تاکیددارند صادرات محصولات به خوبی صورت گیرد و ارز به سامانه نیما تزریق شود.
مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس تصریح کرد: کشور نیاز به امید دارد و نسل آینده را باید امیدوار نگاه داریم. متاسفانه همه در چرخه ناامیدی افتاده ایم؛ این چرخه را باید شکست.
وی یادآور شد: کمتر از دو ماه قبل سهام پتروشیمی پارس، یکی از بهترین پتروشیمی های کشور را در بورس عرضه کردیم و در روز نخست 182 هزار نفر سهام دارد این شرکت شدند؛ سهم این پتروشیمی در این مدت کوتاه بیش از 65 درصد بازدهی داشته است.  چرا این خبر را نگوییم و مردم را امیدوار نکنیم؟
ربیعی در پایان با اشاره به آیه «ن و القلم و ما یسطرون»، ابراز امیدواری کرد تا عملکرد خبرنگاران به گونه ای باشد که شایسته سوگند خداوند، باشد.

تعداد بازدید : ۲,۰۳۴