ساخت دو مجتمع تولید پلی کربنات جدید در چین

ساخت دو مجتمع تولید پلی کربنات جدید در چین
(دوشنبه ۲۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۳۵

مجتمع های جدید از ظرفیت تولیدی معادل 100 هزار تن در سال برخوردار خواهند بود.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ گروه Pingmei Shenma چین (PMSM) به تازگی از عقد یک قرارداد مهندسی و واگذاری لیسانس با شرکت پیمانکار آمریکایی کی بی آر (KBR) برای اجرای عملیات مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز (EPC) دو مجتمع جدید تولید پلی کربنات جدید خود در شهرهای کایفنگ و پینگدینگشان استان هنان چین خبر داد.
شرکت کی بی آر ایالات متحده در بیانیه ای در تاریخ 6 آگوست عنوان کرد که در نظر دارد فناوری اختصاصی پلی کربنات فصل مشترکی (interfacial polycarbonate) مبتنی بر فسژن (phosgene-based) خود موسوم به PCMAX را در هر دو مجتمع یادشده به کار گیرد. مجتمع های یادشده از ظرفیت تولیدی معادل 100 هزار تن در سال برخوردار خواهند بود.
دو مجتمع جدید بخشی از راهبرد پلی کربنات گروه Pingmei Shenma چین است که با هدف توسعه ظرفیت تولید این شرکت به 800 هزار تن در سال اجرایی می شود.
بر اساس اعلام یانگ جیانگو، مدیر کل این شرکت، سرمایه گذاری صورت گرفته مهمترین پروژه واردات فناوری گروه Pingmei Shenma در سال های اخیر به شمار می رود.
جیانگو همچنین می گوید: طرح یاشده در راستای پاسخگویی به نیاز چین برای توسعه و تولید محصولات دارای کیفیت بالا اجرایی می شود و در هماهنگی کامل با دیدگاه بلندمدت شرکت برای تغییر و ارتقاء صنعتی است.

تعداد بازدید : ۱,۹۲۹