تا پایان سال جاری:

بورس میزبان سهام پتروشیمی نوری

بورس میزبان سهام پتروشیمی نوری
(یکشنبه ۲۱ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۱۵

هلدینگ خلیج فارس در نظر دارد تا با فراهم شدن شرایط سهام پتروشیمی نوری را تا پایان سال در بورس عرضه کند.

جعفرربیعی مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس در گفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد عرضه سهام شرکت های پتروشیمی در بورس گفت: در نظر داریم که تا پایان سال سهام دو شرکت پتروشیمی را در بورس اوراق بهادار عرضه کنیم که یکی از این دو شرکت پتروشیمی نوری است و در مورد شرکت دوم هم در حال تعامل با بورس هستیم.
ربیعی در مورد وضعیت کنونی طرح پتروشیمی همت که برای جمع آوری گازهای co2منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی پارس تدوین شده بود گفت: پروژه پتروشیمی همت یکی از طرح های خوبی است که همچنان در حال بررسی‌های بیشتر است. ولی با توجه به اینکه اولویت ما اتمام پروژه‌های موجود است  زمانی که بخشی از پروژه های فعلی به بهره‌برداری برسد بعد وارد سرمایه‌گذاری در طرح‌های جدید مانند پتروشیمی همت می شویم.
مدیر عامل شرکت هلدینگ خلیج فارس در مورد اولویت‌های این مجموعه در زمینه مسئولیت های اجتماعی گفت: ما معتقدیم که ایفای مسئولیت اجتماعی یک وظیفه است و آن را به هیچ وجه یک تحمیل نمی دانیم زیرا اگر بخواهیم توسعه پایدار داشته باشیم باید مسئولیت اجتماعی خود در قبال مناطقی که به آن وارد شدیم ایفا کنیم البته این امر باید در قالب یک مکانیزم مشخص صورت گیرد بر این اساس در نظر داریم که اولویت طرح‌های منطقه را به مسئولان منطقه مانند فرماندار، استاندار ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان محول کنیم تا فهرست پروژه های مورد نیاز را ارائه دهند و همه شرکت های پتروشیمی در چارچوب بودجه ای که دارند در احداث این پروژه ها کمک می کنند. برای نظارت بر اجرای پروژه نیز دستگاه مربوطه نظارتی دقیق تر و دلسوزانه تر از ما بر حسن انجام کار خواهد داشت.


تعداد بازدید : ۳,۶۶۶