تاکید نوروززاده بر حفظ یکپارچگی مدیریت راهبری HSE در منطقه عسلویه

تاکید نوروززاده بر حفظ یکپارچگی مدیریت راهبری HSE در منطقه عسلویه
(شنبه ۲۰ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۱۷

معاون وزیر نفت بر ایجاد یک ساختار منسجم و یکپارچه HSE و نوسازی ناوگان و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در مجتمع ها و طرح های پتروشیمی در منطقه عسلویه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار نیپنا، رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با مهدی یوسفی مدیرعامل منطقه اقتصادی انرژی پارس و مدیران ارشد شرکت ملی صنایع پتروشیمی به لزوم تجهیز و نوسازی ناوگان و تجهیزات ایمنی و آتش نشانی در مجتمع ها و طرح های پتروشیمی در منطقه عسلویه و ایجاد یک ساختار منسجم و یکپارچه HSE در این منطقه با استفاده از توان یک مجموعه خصوصی توانمند تاکید کرد .
وی همچنین به موضوع برخوردهای حاکمیتی و قانونی وزارت نفت و شرکت ملی صنایع پتروشیمی در صورت عدم رعایت قوانین و دستور العمل های HSE از سوی پتروشیمی ها اشاره کرد.
در این دیدار مدیرعامل سازمان منطقه اقتصادی پتروشیمی ضمن حمایت از طرح یکپارچه مدیریت HSE در منطقه پتروشیمی ، از آمادگی آن سازمان جهت بازنگری و حتی حذف تعرفه های خدمات عمومی HSE در صورت مشخص شدن یک متولی مسئول در منطقه پتروشیمی خبرداد .
در ادامه علیرضا نریمان نژاد معاون مدیریت HSE در امور ایمنی و پدافند غیر عامل آخرین وضعیت منطقه را از نظر مشکلات و مسائل HSE در سطح منطقه با توجه به وسعت 1500 هکتاری فازهای 1 و 2 پتروشیمی تشریح کرد و در خصوص برخی مشکلات فعلی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در راهبری آتش نشانی منطقه عسلویه اظهاراتی ارائه کرد.
گفتنی است که در پایان این جلسه مقرر شد تا با همکاری امورحقوقی شرکت ملی نفت ایران و نیز شرکت ملی صنایع پتروشیمی راهکارهای قانونی برای کاهش پرداخت عوارض به منطقه ویژه مورد بررسی قرار بگیرد.


تعداد بازدید : ۱,۵۹۲