رشد چشمگیر درآمد غول پتروشیمی کویت

رشد چشمگیر درآمد غول پتروشیمی کویت
(یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۳۸

درآمد کل شرکت ایکویت 37.5 درصد بالاتر از رقم یادشده در مدت مشابه سال گذشته میلادی است.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی ترید عربیا (tradearabia)، گروه ایکویت (Equate Group) که یکی از تولیدکنندگان پیشتاز محصولات پتروشیمی در کویت محسوب می شود؛ به تازگی بالاترین درآمد سه ماهه دوم ثبت شده در تاریخ خود را گزارش کرد.

درآمد کل (total revenue) این شرکت به رقم یک میلیارد و 260 میلیون دلار رسید که 37.5 درصد بالاتر از رقم یادشده در مدت مشابه سال گذشته میلادی است.
شرکت ایکویت طرحی مشترک (JV) میان شرکت های صنایع پتروشیمی (Petrochemical Industries Company)، داو کمیکال (Dow Chemical)، شرکت پتروشیمی بوبیان (Boubyan Petrochemical Company) و شرکت صنایع پتروشیمی القرین (Qurain Petrochemical Industries Company) به شمار می رود.
ایکویت با اعلام نتایج عملکرد مالی 6 ماهه اول عنوان کرد: درآمد خالص (net income) ما به 427 میلیون دلار بالغ شده که 75 درصد بالاتر از مدت مشابه پارسال است.
درآمد قبل از بهره، مالیات و استهلاک (EBITDA) این شرکت نیز در سه ماهه دوم امسال 570 میلیون دلار بود که نسبت به رقم 383 میلیون دلار در سه ماهه دوم سال 2017 میلادی رشدی 48.7 درصدی را نشان می دهد.
گروه ایکویت دومین تولیدکننده بزرگ اتیلن گلایکول (Ethylene Glycol) در جهان به شمار می رود و مجموعه هایی صنعتی در کویت، آمریکای شمالی و اروپا در اختیار دارد. این شرکت سالانه بیش از پنج ملیون تن اتیلن، اتیلن گلایکول، پلی اتیلن و پلی اتیلن ترفتالات (PET) تولید می کند.

تعداد بازدید : ۲,۴۸۴