عضو اتاق بازرگانی تهران:

دیپلماسی قوی رمز ماندگاری در بازار های جهانی

دیپلماسی قوی رمز ماندگاری در بازار های جهانی
(یکشنبه ۱۴ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۵۸

عضو اتاق بازرگانی تهران گفت :امروز دردنیا نیاز زیادی برای مصرف محصولات پتروشیمی وجود دارد و باید با دیپلماسی قوی مشتریان سنتی خود را حفظ کنیم.

رضا حمزه لو، عضو اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران درگفتگو با خبرنگار نیپنا به موضوع توسعه‌ صنعت پتروشیمی اشاره کرد و گفت: صنایع بزرگ کشور از جمله صنعت پتروشیمی از جمله صنایعی است که با انگیزه مناسبی برای سرمایه‌گذاری همراه است و به نظر نمی‌رسد که توسعه این صنعت با محدودیتی پس از اعمال دوباره تحریم‌ها همراه باشد و تدابیر لازم از سوی مسئولان اتخاد خواهد شد تا روند توسعه و نیز تولید مسیر خود را طی کند.
وی افزود:‌ بازارهای زیادی در نقاط جهان وجود دارد که مصرف‌کننده و خریدار محصولات صنعت پتروشیمی کشور هستند که باید برای صادرات پایدار و منسجم این محصولات برنامه‌ریزی لازم را انجام داد.
حمزه لو با بیان اینکه فضای روانی که در مورد تحریم‌ ایجاد شده است واقعی نیست گفت:‌ امروز دردنیا نیاز زیادی برای مصرف محصولات پتروشیمی وجود دارد و به نظر نمی‌رسد با توجه به شرایط موجود بازارهای صادراتی کشور محدود شوند هرچند که باید با دیپلماسی قوی مشتریان سنتی خود را حفظ کنیم.
عضو اتاق بازرگانی تهران عنوان کرد: اکنون باید با عزمی ملی به سوی تحقق اقتصاد مقاومتی با بهره گیری از تمامی ظرفیت های موجود گام برداریم و تولید محصولات نهایی، توسعه‌ صنایع تکمیلی پتروشیمی همسو با جلوگیری از خام فروشی و افزایش تولید داخلی در صنعت ارزش آفرین و پرسود پتروشیمی باید افزایش یابد.

تعداد بازدید : ۲,۰۷۴