روز خوب پتروشیمی ها در بورس

روز خوب پتروشیمی ها در بورس
(شنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۶:۰۶

معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت پتروشیمی پارس با ۲۱۰ واحد، گسترش و نفت و گاز پارسیان با ۱۴۵ واحد و پتروشیمی جم با ۱۲۶ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند.

به گزارش خبرنگار  نیپنا ، شاخص کل بورس تهران و بازده نقدی بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه( ۱۳ مردادماه)۹۷ با افزایش ۴۰۱ واحدی به رقم ۱۲۴ هزار و ۳۵۲ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز با کاهش ۱۵۳ واحدی به عدد ۱۸ هزار و ۷۸۳ واحد دست یافت. شاخص سهام آزاد شناور نیز با کاهش ۸۴ واحدی عدد ۱۳۲ هزار و ۹۴۵ واحد را تجربه کرد.

ارزش کل معاملات امروز بورس تهران در حالی به بیش از ۷۴۵ میلیارد تومان نمایش داده شد که در بازار نقدی این بورس نیز ارزش معاملات به ۶۷۴ میلیارد تومان رسید که ناشی از دست به دست شدن یک میلیارد و ۹۵۹ میلیون سهم و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۲۸ هزار و ۹۵۶ نوبت دادوستد بود.

بر پایه این گزارش ، شاخص بازار اول نیز در حالی با کاهش ۱۱۲ واحدی به عدد ۹۰ هزار و ۲۵۰ واحد دست یافت که شاخص بازار دوم با افزایش ۲۷۴۸ واحدی به عدد ۲۵۴ هزار و ۱۶۱ واحد دست یافت. شاخص کل فرابورس نیز با کاهش ۹ واحدی به رقم یک هزار و ۴۱۹ واحد رسید.

گفتنی است که امروز معاملات سهام در نماد معاملاتی سه شرکت پتروشیمی پارس با ۲۱۰ واحد، گسترش و نفت و گاز پارسیان با ۱۴۵ واحد و پتروشیمی جم با ۱۲۶ واحد افزایش بیشترین تأثیر مثبت را بر محاسبه شاخص کل بورس به نام خود ثبت کردند. در مقابل معاملات سهام در نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پردیس و گروه مدیریتی سرمایه‌گذاری امید هر یک تا ۷۲ واحد، توسعه معادن و فلزات با ۶۳ واحد و فولاد مبارکه اصفهان ۵۲ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی را در محاسبه این نماگر به دوش کشیدند.

تعداد بازدید : ۲,۲۹۹