تایوان به دنبال ساخت یک پارک پتروشیمی در هند

تایوان به دنبال ساخت یک پارک پتروشیمی در هند
(شنبه ۱۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۲۸

مطالعات امکان سنجی برای پارک پتروشیمی هند در مرحله اولیه قرار دارد و با تایید منافع اقتصادی این طرح شرکت سی پی سی سرمایه گذاری مورد نیاز را انجام می دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، شرکت دولتی سی پی سی تایوان (CPC Corp.) در حال پیشبرد یک رشته مطالعات امکان سنجی به منظور ارزیابی فرصت های سرمایه گذاری برای ساخت یک پارک پتروشیمی (petrochemical park) در هند است.
سخنگوی این شرکت روز جمعه 12 مردادماه اعلام کرد: سی پی سی یک هیئت نمایندگی را در سفری که 31 ژوئیه آغاز شد؛ برای بررسی دو سایت یکی در پارادیپ در شرق و دیگری در گجرات در غرب هند ارسال کرده است.
بر اساس بیانیه این شرکت، لی شونکین، مدیر کل (general manager) شرکت سی پی سی، در طول این سفر با سانجیو سینگ، رئیس شرکت نفت هند (IOCL)، دیدار کرد تا درباره چشم انداز توسعه همکاری های مشترک (JV) میان دو شرکت و فرصت های عرضه نفتا و دیگر مواد خام از سوی شرکت نفت هند گفتگو کنند.
شرکت سی پی سی از ظرفیت ترکیبی تولید اتیلنی (combined ethylene production capacity) معادل یک میلیون و 100 هزار تن در سال در دو واحد کراکر بخار با خوراک نفتای خود در Linyuan تایوان برخوردار است.
این شرکت هم اکنون به علت کمبود اتیلن مقداری از نیاز خود را با واردات از ایالات متحده تامین می کند. سی پی سی عرضه کننده اتیلن به مشتریان خود در صنایع پایین دستی تایوان است.

تعداد بازدید : ۱,۶۵۶