تولید پایدار و تکمیل طرح های توسعه ای اولویت صنعت پتروشیمی

تولید پایدار و تکمیل طرح های توسعه ای اولویت صنعت پتروشیمی
(دوشنبه ۸ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۲۷

شرکت ملی صنایع پتروشیمی با همکاری هلدینگ ها و شرکت های پتروشیمی به دنبال تحقق برنامه ریزی های انجام شده برای تولید پایدار و نیز تکمیل طرح های توسعه ای است.

فرناز علوی مدیر برنامه ریزی و توسعه شرکت ملی صنایع پتروشیمی در گفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد برنامه های آینده صنعت پتروشیمی گفت: در تعامل با شرکت های پتروشیمی سعی داریم که همراه با تولید کنندگان و مجریان طرح‌های پتروشیمی چالش های احتمالی را برای آینده شناسایی کنیم. البته راهکارهای آینده صنعت باید هماهنگ با سایر مراجع و سازمان ها باشد تا شرکت ها بتوانند روال منطقی کار خود را ادامه دهند.
وی افزود: قصد داریم تا ماه نوامبر و آغاز تحریم های آمریکا به راهکارهایی دست یابیم و چنانچه اتحادیه اروپا شفاف تر عمل کند و میزان همکاری صنعت پتروشیمی با شرکت های اروپایی در زمینه بانکی و بیمه ای مشخص شود، بصورت عملی تر می توانیم برای اقدامات بعدی خود برنامه ریزی کنیم. در مسیر توسعه و فعالیت های اقتصادی صنعت پتروشیمی، همواره اتکا به توانمندی های داخلی چه از نظر بازار و چه از نظر اجرای طرح مورد نظر بوده و خواهد بود، ولیکن با بهره برداری از تجارب زیادی که صنعت پتروشیمی در زمان تحریم های گذشته بدست آورده است، همچنان خواهد توانست با استحکام در مسیر توسعه گام بردارد.

تعداد بازدید : ۲,۷۴۱