بهره برداری از یک واحد پلیمر مبتنی بر زغال سنگ در چین تا پایان 2018

بهره برداری از یک واحد پلیمر مبتنی بر زغال سنگ در چین تا پایان 2018
(چهارشنبه ۳ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۱۷

راه اندازی کامل و شروع به کار مجتمع جدید پلیمر چین تا اوایل سال 2019 میلادی زمان خواهد برد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، منابع آگاه اعلام کردند: شرکت جیوتای انرژی (Jiutai Energy) چین در نظر دارد مجتمع تولید پلی اتیلن سنگین/پلی اتین سبک خطی مبتنی بر زغال سنگ (coal-based) خود با ظرفیت تولید 250 هزار تن در سال و یک واحد تولید پلی پروپیلن با ظرفیت 350 هزار تن در سال را در شهر اوردوس چین در منطقه مغولستان داخلی این کشور راه اندازی کند.
منابع بازار پیش بینی می کنند که راه اندازی کامل و شروع به کار مجتمع یادشده تا اوایل سال 2019 میلادی به طول بینجامد. مساله ای که برای تمامی واحدهای تولید پلیمر معمول است و عموما به مقداری زمان پیش از راه ندازی نیاز دارند.
این شرکت چینی در حال حاضر یک مجتمع تولید پلی اتیلن با ظرفیت 250 هزار تن در سال را اداره می کند. همچنین یک واحد تولید متانول مبتنی بر زغال سنگ یک میلیون تنی و یک تاسیسات تولید دی متیل اتر با ظرفیت 100 هزار تن در سال را در همین سایت در اختیار دارد.
منابع غنی زغال سنگ چین بسیاری از تولیدکنندگان صنایع شیمیایی و پتروشیمی این کشور را ترغیب کرده است تا با بهره گیری از این خوراک نیاز خود به دیگر انواع خوراک را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

تعداد بازدید : ۱,۵۵۴