لزوم تامین مالی برای تجهیز واحدهای HSE منطقه ماهشهر

لزوم تامین مالی برای تجهیز واحدهای HSE منطقه ماهشهر
(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۰۵

مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: مجتمع های پتروشیمی واقع در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی باید تامین اعتبار برای تجهیز واحدهای HSE را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار نیپنا، سعید باغبانی مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی امروز سه شنبه(2 مردادماه) در جلسه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی که با حضور مدیران عامل شرکت های پتروشیمی منطقه برگزار شده بود گفت: پیگیری HSE یک اقدام ضرورری در صنعت است و فارغ از بهداشت و پدافند غیرعامل ، ایمنی از شاخصه های مهم آن است و تامین حداقل تجهیزات برای اطفای حریق باید برای واحد‌های منطقه در نظر گرفته شود.
وی افزود: لیست اقلام حداقلی مورد نیاز منطقه مانند دستگاه فوم تاور، نردبان ۶۰ متری یا محل نگهداری فوم تهیه شده است. حتی شرکت های عرضه کننده تجهیزات و مشخصات دستگاه های مورد نیاز و بحث های مالکیتی مشخص شده است و تنها نیازمند تخصیص اعتبار است.
مدیر HSE شرکت ملی صنایع پتروشیمی تصریح کرد: حداقل اعتبار مورد نیاز برای ایمنی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر ۱۷ میلیارد تومان است.
باغبانی خطاب به مدیران شرکت های پتروشیمی منطقه گفت: در شرایط فعلی این تجهیزات بسیار ضروری است بر همین اساس در این جلسه با استفاده از پتانسیل شورای راهبردی قصد داریم علاوه بر تامین اعتبار پروژه‌های مسئولیت اجتماعی نیاز ایمنی منطقه ویژه اقتصادی ماهشهر نیز تامین شود با وجود امکان محدودیت باید هرچه سریعتر در این مورد عمل کنیم.

تعداد بازدید : ۲,۰۸۳