ظرفیت تولید اتیلن اکساید شرکت باسف افزایش می یابد

ظرفیت تولید اتیلن اکساید شرکت باسف افزایش می یابد
(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۱۹

صنایع شیمیایی باسف آلمان در نظر دارد ظرفیت تولید اتیلن اکساید خود در سایت این شرکت در بلژیک را افزایش دهد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، غول صنایع شیمیایی باسف آلمان روز دوشنبه یکم مرداد ماه اعلام کرد که در نظر دارد ظرفیت تولید اتیلن اکساید (ethylene oxide) مجتمع خود در سایت Verbund این شرکت در آنتورپ بلژیک را افزایش دهد.
اما تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری در سال 2019 میلادی گرفته می شود.
شرکت باسف در سطح قاره سبز در حال حاضر مجتمع هایی برای تولید اتیلن اکساید در آنتورپ و لودویگسهافن (Ludwigshafen) در اختیار دارد. مجتمع های یادشده از ظرفیت ترکیبی 845 هزار تن در سال برخوردار هستند.
شرکت باسف جزئیات بیشتری درباره این طرح توسعه ای، سرمایه مورد نیاز، جدول زمانی ساخت و ساز، آزمایش و راه اندازی آن منتشر نکرده است.
بیشترین مشتقات اتیلن اکساید شامل سورفاکتانت ها، اتانول آمین ها، گلایکول اترها، پلی اتر پلی اول ها و دیگر محصولات شمیایی ویژه می شود که طیف وسیعی از کاربردها و صنایع شامل محصولات خانگی، مراقبت شخصی، کاربردهای صنعتی و صنایع خودروسازی را در بر می گیرد.
اتیلن خوراک اولیه برای تولید اتیلن اکساید محسوب می شود.
گروه باسف، شامل شرکت‌های تابعه و سرمایه گذاری های مشترک در بیش از ۸۰ کشور جهان است. این شرکت، شش سایت تولید یکپارچه محصولات شیمیایی و تعداد ۳۹۰ سایت دیگر تولید، در اروپا، آسیا، استرالیا، آمریکا و آفریقا در اختیار دارد.

تعداد بازدید : ۱,۵۹۹