تاکید نوروززاده و فرماندار ماهشهر بر اهمیت مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها

تاکید نوروززاده و فرماندار ماهشهر بر اهمیت مسئولیت های اجتماعی پتروشیمی ها
(سه شنبه ۲ اَمرداد ۱۳۹۷) ۱۱:۳۹

مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی و فرماندار شهرستان بندرماهشهر بر ضرورت توجه بیشتر پتروشیمی ها در مسئولیت های اجتماعی تاکید کردند.

محسن بیرانوند فرماندار بندر ماهشهرامروز سه شنبه(2 مرداد ماه) درگفتگو با خبرنگار نیپنا در مورد مباحث مطرح شده در دیدار با رضا نوروز زاده معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در منطقه و اولویت دادن به طرح هایی متناسب با صنایع بالادستی پتروشیمی مورد بحث قرار گرفت. البته الزام توسعه منطقه ویژه و تامین اراضی نیز در اولویت قرار دارد که با امید است با تداوم مذاکره ها شاهد نتایج مطلوبی باشیم.
بیرانوند افزود: موضوع دیگر بحث تکالیف و مسئولیت های اجتماعی بود و با توجه به اینکه مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی پیشتر نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی بودند کاملا با این حوزه آشنایی دارند و تامین نیاز مردم را همواره در اولویت می دانند امیدوارم با حضور ایشان مسئولیت اجتماعی بیشتر از گذشته توجه شود که منجر به توسعه شهرستان و جلب رضایت مردم شود.مردم می بینند که این صنایع موجب رونق و آبادانی در شهرستان شده است.
فرماندار ماهشهر با تاکید بر برنامه ریزی برای تکمیل زنجیره ارزش در سطح منطقه خاطرنشان کرد :یک طرح توسعه ای ۴ساله آماده شده است که تمام نیاز شهرستان و منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی را در بر می گیرد.


تعداد بازدید : ۲,۷۳۳