بهره برداری از یک طرح جدید پتروشیمی از سوی آلمانی ها در ویرجینیا

بهره برداری از یک طرح جدید پتروشیمی از سوی آلمانی ها در ویرجینیا
(چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۷) ۱۳:۰۸

افزایش ظرفیت تولید پلی یورتان ترموپلاستیک شرکت آلمانی کووسترو در آمریکای شمالی بزودی اجرایی می شود.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ ،شرکت کووستروآلمان به تازگی از بهره برداری از یک طرح توسعه ای در تاسیسات خود واقع در New Martinsville ایالت ویرجینیای غربی خبر داد.

 طرح یادشده ظرفیت تولید سالانه پلی یورتان ترموپلاستیک (thermoplastic polyurethane) این شرکت در آمریکای شمالی را تا سقف 25 درصد افزایش می دهد.

دفتر این شرکت در شهر پیتسبرگ (Pittsburgh) ایالت پنسیلوانیای آمریکا می گوید: طرح توسعه ای یادشده خط تولید محصول Texin کووسترو را که در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، تجهیزات پزشکی و تولید کفش کاربرد دارد؛ تقویت می کند.

پروژه جدید در New Martinsville بخشی از راهبرد سرمایه گذاری بین المللی این شرکت برای افزایش ظرفیت تولید پلی یورتان ترموپلاستیک محسوب می شود. محصولی که تقاضا برای آن در سطح جهانی همچنان رو به افزایش است.

افزایش ظرفیت صورت گرفته در New Martinsville به دنبال اعلام توسعه ظرفیت اخیر پلی یورتان ترموپلاستیک در تاسیسات کووسترو واقع در تایوان صورت پذیرفت.

بریان لانگ، رئیس شاخه بازرگانی محصول پلی یورتان ترموپلاستیک کووسترو در آمریکای شمالی، عنوان کرد: ما قادریم تقاضای فزاینده برای این محصول از سوی مشتریان را همزمان با تلاش برای یافتن فرصت های تازه در بازارهای جدید پاسخگو باشیم.

شرکت کووسترو همچنین اعلام کرد: تاسیسات New Martinsville نخستین خط تولید محصول Texin در آمریکای شمالی به شمار می رود که حدود 50 سال پیش شروع به کار کرد.

تعداد بازدید : ۱,۵۲۱