افزایش ظرفیت تولید پودر ویژه پلی آمید فرانسه

افزایش ظرفیت تولید پودر ویژه پلی آمید فرانسه
(چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۴۴

شرکت آرکما فرانسه از سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید پودر پلی آمید با عملکرد فوق بالای خود خبر داد.

به گزارش نیپنا به نقل از پایگاه اینترنتی پلاستیک نیوز یوروپ شرکت صنایع شیمیایی آرکما فرانسه (Arkema) از سرمایه گذاری 20 میلیون یورویی برای افزایش ظرفیت تولید پودر پلی آمید با عملکرد فوق بالای (ultra-high performing polyamide powders) خود در سایت تولید این شرکت واقع در شهر مونت فرانسه خبر داد.
آرکما می گوید: سرمایه گذاری یادشده ظرفیت مورد نظر را تا سقف 50 درصد افزایش می دهد تا تقاضای بالای جهانی برای این محصول از سوی صنایع مختلفی شامل تولیدکنندگان انواع پوشش (Coatings)، کامپوزیت ها (Composites) و پرینت سه بعدی (3D printing) تامین شود.
انتظار می رود ظرفیت تازه در نیمه دوم سال 2019 میلادی به بهره برداری برسد.
پودرهای پلی آمید تولیدی تحت نام تجاری Orgasol عرضه می شوند و به دلیل توزیع سایر ذرات شدیدا کنترل شده (controlled particle size distribution) و تافنس مطلوب (toughness) خود بسیار شناخته شده هستند.
ارنو پازرون، رئیس شاخه جهانی پلیمرهای فنی (technical polymers) شرکت آرکما، می گوید: پس از سرمایه گذاری های چشمگیر صورت گرفته در بازار آسیا برای راه اندازی خطوط تولید محصولات Rilsan polyamide 11 و Rilsamid polyamide 12، در حال حاضر متمرکز بر پورتفولیوی پودرهای ویژه Orgasol هستیم.
آرکما شرکت صنایع شیمیایی فرانسوی است که دفتر مرکزی آن در حومه پاریس و در شهر کلومب قرار دارد. این شرکت دارای عملیاتی در اروپا، آمریکای شمالی و آسیا است و سهام این شرکت در بازار بورس یورونکست پاریس معامله می‌شود.

تعداد بازدید : ۱,۶۰۵