آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد

آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد برگزار شد
(چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۷) ۰۹:۱۵

با حضور مهندس جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مدیران ستادی این شرکت، آئین تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد در سالن کنفرانس روابط عمومی پازارگاد برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی شرکت پازارگاد، در ابتدای این مراسم مهندس شاپور یاوری که از اواخر اسفندماه 96 سرپرستی شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد را بر عهده داشت ضمن تقدیر و تشکر از تمامی کسانی که در این چند ماه وی را در جاری‌سازی امور شرکت یاری رساندند، گفت: من به‌عنوان عضو هیئت‌مدیره شرکت پازارگاد از هرگونه تلاش در راستای اهداف شرکت دریغ نخواهم کرد و از همکارانی که ناخواسته در این مدت از رفتار من رنجیده شده‌اند حلالیت می‌طلبم.
در ادامه این مراسم مهندس ابراهیم یاسری مدیر عامل جدید شرکت پازارگاد با گرامیداشت ایام ماه مبارک رمضان ضمن خوشامدگویی به مهندس جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و گروه همراه از مدیران عامل پیشین شرکت پازارگاد به‌خصوص مهندس یاوری و مهندس صفائیان تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمامی کسانی که به‌عنوان مدیر عامل در یک شرکت انتخاب می‌شوند تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا آن شرکت را به نقطه مطلوب ببرند؛ شاید روش‌ها و مسیرها متفاوت باشد اما هدف‌ها یکی است و همان‌طور که در علم مدیریت هم نسخه واحدی برای مدیریت وجود ندارد.
مدیر عامل شرکت پازارگاد ضمن تشبیه مراسم تکریم و معارفه به دوی امدادی گفت: مدیران عامل جدید با نفسی تازه مسیر مدیران پیشین را به سمت هدف دنبال می‌کنند و امیدواریم که ما هم به همان اهدافی که طبق نقشه استراتژیک هلدینگ خلیج فارس طراحی شده است برسیم.
ابراهیم یاسری با بیان مثالی از مقام معظم رهبری در زمان ریاست جمهوری ایشان گفت: ایشان می‌فرمودند که تیم مدیریت همانند یک تیم فوتبال است به این معنی که همه بازیکنانی که در زمین هستند و یا ذخیره‌اند به دنبال یک هدف‌اند و آن‌هم موفقیت تیم است و اگر بازیکنی تعویض می‌شود نشان‌دهنده ضعف آن شخص نیست؛ بنابراین جابجایی مدیران عامل در راستای تفاوت روش‌های مدیریت افراد است.
یاسری با تشکر از اعتماد مدیریت هلدینگ خلیج فارس برای این انتخاب گفت: امیدوارم زمانی که پست خود را به نفر بعدی تحویل می‌دهم عملکرد خوبی از خود به‌جا بگذارم.
وی افزود: این پنجمین مدیر عاملی من در پانزده سال گذشته است و باید که تجربیاتمان را به کار ببریم تا به اهدافمان برسیم.
مدیر عامل شرکت پازارگاد با ذکر زمینه‌های کاری و کسب‌وکارهای شرکت پازارگاد، گفت: تفاوت این شرکت با شرکت‌های تولیدی، اولویت داشتن نیروی انسانی است چرا که ما در این شرکت خدماتی را ارائه می‌دهیم که به‌صورت مستقیم با نیروی انسانی سروکار دارد و ما تمام توانمان را به کار خواهیم برد تا مشتری‌های شرکت پازارگاد از ما رضایت کامل داشته باشند و با خیالی راحت تمام انرژی خود را معطوف به تولید محصول کنند و دغدغه‌ای برای مسائل دیگری چون اسکان، رفت و آمد کارکنان و ... که جزئی از فلسفه وجودی شرکت پازارگاد است، نداشته باشند.
در ادامه این مراسم، مهندس جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در شرکت پازارگاد از اقدامات مثبت و تلاش‌های بی‌وقفه مهندس صفائیان تقدیر و تشکر کرد و گفت: در چند ماهی که مهندس یاوری نیز سرپرستی این شرکت را به عهده داشته است اقدامات بسیار خوبی در راستای اهداف هلدینگ خلیج فارس انجام شده است.
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ادامه داد: قرار ما در شرکت‌های تابع هلدینگ خلیج فارس، انجام کار بدون حاشیه اقتصادی است به این معنی که ما باید کارهایی را انجام دهیم که با تمرکز بر اهداف اصلی شرکت، فایده بیشتری نسبت به هزینه داشته باشد؛ بنابراین باید کاری را که هزینه آن بیشتر از فایده آن است را کنار بگذاریم.
مهندس جعفر ربیعی با مخاطب قرار دادن مدیران شرکت پازارگاد افزود: کسب رضایت مشتری نکته بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت و شورای راهبردی ابزار بسیار مناسبی است که در این منطقه وجود دارد و باید از این میراث به‌خوبی پاسداری کرد و شما به‌عنوان مجری مصوبات شورای راهبردی باید امانت‌دار خوبی باشید. ما خواسته‌ایم که شورای راهبردی با محوریت شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد همچون گذشته با قدرت و قوت به کار خود ادامه دهد.
ربیعی افزود: شما در مواجهه با ذینفعان باید با اخلاق حسنه، خلق نیکو و زبان نرم صحبت کنید و به درخواست‌های منطقی پاسخگو باشید و حرف غیرمنطقی را نپذیرید چرا که ما از این منطقه جدا نیستیم و باید در راستای مسئولیت اجتماعی تعهداتمان را انجام دهیم.
مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن برشمردن سوابق درخشان مهندس ابراهیم یاسری گفت: آقای یاسری با توانمندی‌هایی که دارد مناسب‌ترین گزینه برای مدیریت شرکت پازارگاد است و تشکر می‌کنیم که این مسئولیت را پذیرفته‌اند.
ربیعی ضمن تقدیر و تشکر از اعضای هیئت‌مدیره سابق شرکت پازارگاد برای آقایان یاوری، گلی، کرمی، شریعت و یاسری که اعضای جدید هیئت‌مدیره این شرکت هستند آرزوی توفیق کرد.
در پایان این مراسم، متن حکم انتصاب آقای ابراهیم یاسری به‌عنوان مدیر عامل شرکت عملیات غیر صنعتی پازارگاد توسط محمد پیر احمدی سرپرست روابط عمومی شرکت پازارگاد خوانده شد و هدایایی نیز به مهندس یاوری اهدا شد.
گفتنی است آئین تکریم و معارفه مدیران عامل شرکت‌های پتروشیمی پارس (مهندس مسعود حسنی)، نوری (مهندس تقی صانعی)، مبین (مهندس علیرضا شمیم) و آپادانا (مهندس جلیل قسامی) نیز با حضور مهندس جعفر ربیعی مدیر عامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و جمعی از مدیران ستادی این شرکت در همین روز برگزار شد.

تعداد بازدید : ۴,۷۰۸