مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه سرپرست شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی برگزار شد
(سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷) ۱۴:۰۹

مراسم تودیع مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید شرکت پژوهش و فناوری پتروشیمی با حضور معاون وزیر نفت در امور پتروشیمی ،اعضای هیات مدیره و مدیران ارشد این شرکت امروز سه شنبه 22 خرداد ماه برگزار شد.

به گزارش نیپنا دراین مراسم رضا نوروززاده مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اینکه در زمینه دانش باید تجهیز شویم گفت: در دوره ای که ما زندگی می کنیم دوره مرزگشایی توسط دانش است و از منظر اقتصادی برتری بعضی از کشورها در خصوص تفاوت های علمی آنها است و این هشداری است که ما باید از فرصت ها استفاده کنیم ، روی پای خود بایستیم و اگر از نظر علمی کشور بتواند به جایگاه  مناسب خود دست یابد تحریم ها هیچ تاثیری نخواهد داشت.
نوروززاده با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی مهم است که پروژه ها ی پژوهشی اولویت بندی شوند و در چارچوب زمانی قرارگیرند گفت : باید ارتباطات گسترده تری با مجتمع های پتروشیمی برقرار شود تا نیاز متقاضی مورد بررسی قرار گیرد و در این راستا شرکت ملی صنایع پتروشیمی نیز حمایت های لازم را انجام خواهد داد و این مثلث سه جانبه به چابک سازی و پیشرفت کار در امر پژوهش کمک می کند و امید است این شرکت به جایگاه شایسته خود دست یابد. 
وی با اشاره به اینکه سازمان توسعه ای باید در جامعه اثر گذار باشد گفت : این مساله با بهادادن به بخش انسانی امکان پذیر است و نیروی انسانی سرمایه اصلی یک شرکت است که با توجه به سوابق دکترقنبری و ضمن تشکر از مسئولیت ایشان درشرکت پژوهش وفناوری در سمت جدید مدیریت منابع انسانی نیز برای ایشان آرزوی توفیق دارم .

ایشان همچنین برای علی پژوهان در سمت جدید آرزوی موفقیت کرد.
علی پژوهان سرپرست جدید شرکت پژوهش وفناوری نیز با اشاره به پتانسیل قوی نیروی انسانی وحضور نیروهای نخبه وتجهیزات نرم افزاری وسخت افزاری عالی این شرکت در تشریح اقدامات گذشته و ادامه آن به صورت جدی تر در آینده گفت :ارتباط تنگاتنگ با مجتمع های پتروشیمی ،تجاری سازی ، حرکت به سمت زنجیره ارزش وچابک سازی از جمله اولویت های این شرکت است .
اسمعیل قنبری نیز ضمن تشکر از مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی که همواره در طول این مدت حامی پژوهش بوده اند ، با ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول تصدی این مسئولیت از همکاران خود تشکر و برای سرپرست جدید شرکت پژوهش وفناوری آرزوی توفیق کرد.
درپایان این مراسم از اسمعیل قنبری با لوح تقدیر و حکم مسئولیت جدید علی پژوهان توسط مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی به ایشان اهداشد.

تعداد بازدید : ۴,۳۸۳