آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پتروشیمی بندرامام برگزار گردید

آیین تکریم و معارفه مدیران عامل پتروشیمی بندرامام برگزار گردید
(شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷) ۱۵:۱۵

جلسه تکریم و معارفه مهندس امیری مدیرعامل پیشین پتروشیمی بندرامام و مهندس رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام با حضور مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و مدیران ارشد این شرکت در مجتمع پتروشیمی بندرامام برگزار گردید

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عموی هلدینگ خلیج فارس در آغاز جلسه مهندس امیری مدیرعامل اسبق پتروشیمی بندرامام ضمن خیر مقدم به مدعوین و ابراز خوشحالی بخاطر حضور در بین همکاران اظهار داشت : پتروشیمی بندرامام در رشد صنعت پتروشیمی کشور نقش بسیار مهمی را ایفا کرده است و همگی باعث افتخارمان است که در چنین سازمانی پرورش یافتیم.
در ادامه جلسه مهندس نشان زاده سرپرست پیشین شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام ضمن خیرمقدم به مهمانان و همکاران عنوان کرد : سعی کردیم در مدتی که شرکت امانتی در دست ما بود با نهایت صداقت و شفافیت امور محوله را انجام دهیم و امیدوارم که به این مهم دست پیدا کرده باشیم ، وی افزود : برای مهندس رستمی در ادامه این راه آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.
در ادامه این جلسه مهندس رستمی مدیرعامل پتروشیمی بندرامام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه همکاران اظهار داشت : شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام همیشه منشاء خیر و برکت برای منطقه و کشور بوده است و بنده بسیار مفتخرم که در این مجموعه پرورش یافتم و امروز دوباره به خانه خودم بازگشتم. پتروشیمی بندرامام افتخارات و دستاوردهای بسیاری در گذشته کسب کرده است و حفظ و ادامه آن ها وظیفه اصلی ما در شرکت خواهد بود.
در پایان جلسه مهندس ربیعی مدیرعامل شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات مهندس امیری مدیرعامل پیشین و همچنین مهندس نشان زاده سرپرست پتروشیمی بندرامام خاطرنشان کرد : باعث مسرت و خوشحالی است که در این ایام پر فضیلت در خدمت همکاران در این مجموعه بزرگ هستم ، وی افزود : همگی بر نقش و جایگاه پتروشیمی بندرامام در صنعت پتروشیمی کشور واقف هستیم و ماموریت همه ما حفظ این جایگاه بلکه ارتقاء هرچه بیشتر این مجموعه عظیم است.
مهندس ربیعی اظهار داشت : شرکت سهامی پتروشیمی بندرامام از لحاظ ظرفیت بخش قابل توجهی از ظرفیت هلدینگ خلیج فارس را در اختیار دارد و از این رو مباحث تولید و مالی این مجتمع بسیار برای هلدینگ حائز اهمیت است.
در پایان مهندس ربیعی افزود : می بایست با ایجاد یک فضای صمیمی ، دوستانه و سرشار از همدلی و همچنین با تدوین برنامه های دقیق و منظم برای ارتقاء ، سود آوری ، ایجاد رفاه هر چه بیشتر برای کارکنان و همچنین ایجاد اشتغال تلاش کنیم .

تعداد بازدید : ۵,۵۸۸