ژاپنی ها در هلند مجتمع پلی پروپیلن می سازند

ژاپنی ها در هلند مجتمع پلی پروپیلن می سازند
(شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۷) ۱۰:۴۷

مجتمع جدید درسال 2020 میلادی با ظرفیت تولیدی معادل 30 هزار تن در سال به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، شرکت های میتسویی کمیکالز (Mitsui Chemicals) و پرایم پلیمر (Prime Polymer) ژاپن روز چهارشنبه 9 اردیبهشت ماه از برنامه خود برای ایجاد یک طرح مشترک (JV) در قالب یک شرکت برای ساخت یک مجتمع تولید پلی پروپیلن جدید در هلند خبر دادند.
شرکت میتسویی کیمکالز 65 درصد از سهام پرایم پلیمر را در اختیار دارد.
مجتمع یادشده با رسیدن به بهره برداری از ظرفیت تولیدی معادل 30 هزار تن در سال برخوردار خواهد بود و انتظار می رود عملیات تولید آن در ماه ژوئن سال 2020 میلادی کلید بخورد.
شرکت حاصل از این سرمایه گذاری مشترک نخستین تاسیسات اروپایی میتسویی کمیکالز برای تولید پلی پروپیلن خواهد بود که در پاسخ به تقاضای رو به رشد جهانی برای این محصول از سوی صنایع خودروسازی ساخته می شود.
بیانیه مشرکت دو شرکت می افزاید: سخت گیرانه تر شدن قوانین و مقررات زیست محیطی به رشد تقاضای جهانی برای خودروهای سبک تر دامن می زند. از این رو، تقاضا برای کامپاندهای پلی پروپیلن (PP compounds) مورد استفاده در قطعات سبک خودرو مانند سپرها و داشبورد، هر ساله رو به افزایش است.
کامپاندهای پلی پروپیلن رزین های ترموپلاستیکی هستند که با کمک ترکیبی از پلی پروپیلن با اجزای مختلفی مانند رنگدانه ها (pigments)، پر کننده ها (Fillers) و اصلاح کننده های ضربه و تقویت کننده (reinforcements and impact modifiers) به تولید می رسند.

تعداد بازدید : ۱,۵۱۹