تحول درساخت طرح های توسعه ای پتروشیمی بوریالیس

تحول درساخت طرح های توسعه ای پتروشیمی بوریالیس
(دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۱:۴۵

پتروشیمی بوریالیس اتریش در نظر دارد تا روند ساخت طرح های توسعه ای خود را در سال 2018 میلادی شتاب بخشد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، مارک گرت، مدیر عامل شرکت بوریالیس اتریش، به تازگی از تمرکز این شرکت بر طرح های توسعه ای پتروشیمی جهانی خود در سال 2018 میلادی خبر داد.

او در گفتگو با اس اند پی گلوبال پلاتس (S&P Global Platts) به عنوان یکی از طرح های توسعه ای بین المللی این شرکت به پروژه مشترک بوریالیس با نووا کمیکالز و توتال (JV) در منطقه گلف کوست ایالات متحده اشاره کرد که شامل ساخت یک واحد کراکر بخار اتان در پورت آرتور تگزاس است.

از دیگر برنامه های سرمایه گذاری برای سال 2018 میلادی می توان به یک مجتمع هیدروژن زدایی پروپان جدید (PDH) در Kallo بلژیک نام برد که در سایت فعلی شرکت در نزدیکی آنتورپ به بهره برداری می رسد.

گرت پیشتر اعلام کرده بود که تصمیم نهایی برای سرمایه گذاری در طرح مجتمع هیدروژن زدایی پروپان یادشده در ماه سپتامبر اتخاذ می شود.

وی افزود: همچنین ما پروژه بروج 4 (Borouge 4) را در امارات پیش رو داریم که در مقایسه با دو پروژه دیگر کمی بیشتر از مرحله تصمیم گیری نهایی فاصله دارد.

از طرفی طرح توافق مشترک بوریالیس (joint development agreement) با شرکت یونایتد کمیکال (United Chemical Company) برای ایجاد یک پروژه پلی اتیلن همراه با یک کراکر اتان یکپارچه در قزاقستان، چهارمین پروژه بزرگ بوریالیس است که در دست بررسی قرارد دارد.

تعداد بازدید : ۱,۴۰۵