بریتانیایی ها علاقه مند به همکاری در صنعت پتروشیمی ایران

بریتانیایی ها علاقه مند به همکاری در صنعت پتروشیمی ایران
(یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۵۵

همزمان با اعلام چندین شرکت بریتانیایی برای علاقه مندی برای حضور در صنعت پتروشیمی ایران شرکت اتمس اینترنشنال نیز از تداوم همکاری های خود خبر داد.

محمد علی، نماینده بخش توسعه تجارت شرکت اتمس اینترنشنال (ATMOS INTERNATIONAL) بریتانیا، در گفتگو با خبرنگار نیپنا اظهار کرد: اتمس اینترنشنال شرکتی مستقر در بریتانیا و از مطرح ترین ارائه دهندگان سرویس های مانیتورینگ خطوط لوله صنایع بالادستی و پایین دستی در جهان به شمار می رود.
وی با اشاره به این که شرکت اتمس هم اکنون یک نمایندگی در ایران دارد؛ عنوان کرد: در حال حاضر از طریق نمایندگی خود همکاری هایی با تعدادی از شرکت های ایرانی مانند شرکت نفت مناطق مرکزی و شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران داشته ایم. از طرفی به دنبال گسترش تعاملات خود با صنعت پتروشیمی ایران هستیم. چرا که فناوری ما در هر دو بخش بالادستی و پایین دستی کاربرد وسیعی دارد.
محمدعلی هدف عمده اتمس از حضور در این دوره از نمایشگاه را معرفی فناوری های این شرکت به ویژه تکنولوژی اختصاصی تشخیص نشت و سرقت (Leak and theft detection) و شناخت نیازهای بازار ایران دانست.
او خاطرنشان کرد: گستردگی مشارکت و حضور شرکت های بین المللی فضایی فوق العاده را برای معرفی هر چه بیشتر شرکت کنندگان و توسعه ارتباطات بین المللی فراهم می آورد.
نماینده شرکت اتمس اینترنشنال در پایان ضمن اشاره به پایگاه قوی فعلی این کشور در ایران یادآور شد: تهدیدهای ایالات متحده نمی تواند تاثیر بر روابط ما با شرکت های ایرانی داشته باشد.


تعداد بازدید : ۱,۵۷۳