واگذاری چند لایسنس جدید میتسوبیشی کمیکال به صنعت پتروشیمی ایران

واگذاری چند لایسنس جدید میتسوبیشی کمیکال به صنعت پتروشیمی ایران
(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۳:۲۰

شرکت ژاپنی میتسوبیشی کمیکال در حال نهایی کردن ارائه چند لایسنس جدید به پتروشیمی های ایران است.

کیوشی یوکاوا، مدیر شاخه فناوری و مرکز لایسنسینگ شاخه پتروشیمی شرکت میتسوبیشی کمیکال ، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی  اظهارکرد: میتسوبیشی کمیکال یکی از شناخته شده ترین شرکت های ارائه دهنده فناوری های نوین در حوزه پتروشیمی است. عرضه خدمات تکنولوژیکی و واگذاری لیسانس عمده فعالیت های ما را تشکیل می دهند.

از جمله این فناوری های می توان به مشتقات C2 (C2 Derivatives)، مشتقات C3 (C3 Derivatives)، مشتقات C4 (C4 Derivatives) و مشتقات آروماتیک Aromatic Derivativ(es) اشاره کرد.

یوکاوا با اشاره به این که در حال حاضر تعدادی تفاهمنامه همکاری با برخی شرکت های پتروشیمی ایرانی به امضاء رسیده است؛ جزئیات بیشتری از این تفاهمنامه ها ارائه نکرد.

او خاطرنشان کرد: در حال حاضر مذاکراتی با مشتریان ایرانی برای واگذاری لیسانس تعدادی از فناوری ها در جریان است. با امضای قراردادهایی از این دست در آینده، ارائه برنامه های آموزشی به پرسنل شرکت های پتروشیمی ایرانی نیز در دستور کار قرار می گیرد.

وی در پایان از کیفیت برگزاری نمایشگاه ابراز رضایت کرد.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از امروز یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بینالمللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از 38 کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته­اند.

 


تعداد بازدید : ۲,۵۵۸