همزمان با برگزاری 39 اجلاس کمیته خودکفایی صنعت پتروشیمی:

گردهمایی بزرگ پتروشیمی ها و تولیدکنندگان ایرانی برگزار شد

گردهمایی بزرگ پتروشیمی ها و تولیدکنندگان ایرانی برگزار شد
(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۲۹

همزمان با برگزاری سی و نهمین اجلاس کمیته های خود کفایی صنعت پتروشیمی، طرح ها و مجتمع های پتروشیمی در کنار تولیدکنندگان داخلی به منظور ارایه دستاورد های خود و استفاده حداکثری از توان داخلی به میزبانی شرکت اسپک گرد هم آمدند.

به گزارش نیپنا، به همت شرکت اسپک و مشارکت انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت"استصنا"شب گذشته گردهمایی بزرگی در هتل اوین با حضور جلیل سبحانی مدیرعامل شرکت اسپک و مدیران عامل طرح ها و مجتمع های پتروشیمی شکل گرفت که بر اساس آن تمامی  پتروشیمی ها در کنار تولیدکنندگان داخلی به منظور ارایه دستاور های خود و استفاده حداکثری از توان داخلی گرد هم آمدند.
این در حالی است که با توجه به نام گذاری سال حمایت از تولید داخلی از سوی مقام معظم رهبری و دغدغه مهندس زنگنه ، به دستور وزیر نفت و همچنین تاکید مهندس نوروز زاده مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای حمایت از تولید داخلی شرکت اسپک با فراخواندن شرکت های پتروشیمی و تولید کنندگان داخلی این مهم را برنامه ریزی نمود.
در نشست مشترک اعضای انجمن و سازندگان تجهیزات صنعت نفت و مدیران مجتمع ها و طرح های پتروشیمی با حمایت شرکت اسپک گرد هم جمع شدند تا به صورت رو در رو و عملیاتی به بحث و تبادل نظر بپردازند .
این اولین بار در صنعت پتروشیمی و تاریخ نمایشگاه های نفت کشور است که با این وسعت شرکت ها و تولید کنندگان محصولات پتروشیمی با سازندگان داخلی  به صورت رو در رو حضور داشتند.



تعداد بازدید : ۲,۹۹۶