تولید تجهیزات صنعت پتروشیمی با همکاری فرانسوی ها

تولید تجهیزات صنعت پتروشیمی با همکاری فرانسوی ها
(سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۱۷

معاون فروش شرکت منوآ اینداستریزفرانسه گفت: در حال حاضر در مجموع سه کارخانه اصلی در فرانسه، چین و ایران داریم وتاسیسات تولید ما در ایران در قالب طرحی مشترک (JV) با یک شرکت ایرانی در اصفهان مستقر است.

به گزارش خبرنگار نیپنا، بونو گله، معاون فروش پتروشیمی شرکت منوآ اینداستریز ( فرانسه، در گفتگو با خبرنگار نیپنا در حاشیه بیست و سومین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی ضمن اشاره به حضور چندباره در این رویداد بین المللی عنوان کرد: منوآ اینداستریز با قدمتی حدود 100 سال، از شناخته شده ترین گروه های فرانسوی تولیدکننده آلیاژهای نسوز (Refractory Alloys) برای صنعت پتروشیمی شامل ریفورمرهای بخار (steam reformer)، کوره های کراکینگ بخار (steam cracking furnaces) و احیای مستقیم آهن (DRI) در صنایع فولاد است.

وی افزود: ما در حال حاضر در مجموع سه کارخانه اصلی در فرانسه، چین و ایران داریم. تاسیسات تولید ما در ایران در قالب طرحی مشترک (JV) با یک شرکت ایرانی در اصفهان مستقر است. در مورد سابقه مشارکت ما در صنعت پتروشیمی ایران، می توان به همکاری با پتروشیمی خارک، شرکت پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوشهر و آریا ساسول اشاره کرد که در حال حاضر قراردادهایی با برخی از شرکت های یادشده داریم.

گله درباره تهدیدهای صورت گرفته از سوی آمریکا درباره خروج از برجام گفت: منوآ اینداستریز سابقه ای طولانی در همکاری با شرکت های ایرانی داشته است که به سال ها پیش از تحریم ها باز می گردد. اگر چه تهدیدهای یادشده احتمالا می تواند موانعی بر سر راه تعاملات ما ایجاد کند؛ خواهان ادامه حضور در بازار ایران تحت قوانین دولت فرانسه هستیم.

بیست و سومین نمایشگاه بینالمللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی، از یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ماه، در محل دائمی نمایشگاه­های بینالمللی تهران آغاز به کار کرد و در تاریخ چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه به کار خود پایان میدهد. در این دوره از نمایشگاه  حدود چهار هزار شرکت داخلی و خارجی از 38 کشور جهان شامل آذربایجان، اتریش، اسپانیا، آلمان، امارات متحده عربی، انگلستان، ایتالیا، بلژیک، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، سوئیس، فرانسه، کرواسی، کره جنوبی، لهستان، هلند، هند، فنلاند، هنگ کنگ، بحرین، قزاقستان، موناکو، کانادا، لیختن اشتاین، عمان، دانمارک، تایوان، آمریکا، نروژ، استرالیا، برزیل، مالزی، سنگاپور و ایران حضور یافته­اند.

 

تعداد بازدید : ۱,۶۶۵