مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی روز جهانی کار و کارگر را تبریک گفت
(سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۰۹:۱۹

مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی، نقش کارآفرینان و کارگران صنعت پتروشیمی در مسیر توسعه و رشد این صنعت را بی بدیل و ستودنی خواند.

به گزارش نیپنا؛ سید رضا نوروززاده معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در پیامی روز جهانی کار و کارگر را تبریک و تهنیت گفت. در متن این پیام آمده است:

«در آستانه نیمه شعبان با عرض تبریک و هزاران شادباش فرارسیدن میلاد با سعادت امام عصر، حضرت مهدی (عج) ؛ روز جهانی کار وکارگر را به تمامی مردان خستگی ناپذیر صنعت ارزش آفرین پتروشیمی که با همت والا با تکیه بر اصل "خودباوری" فرهمندی و رشد پایدار این صنعت و اقتصادملی را رقم می زند؛ تهنیت می گویم.

جشن میلاد ولی عصر و این روز بزرگ را فرصت مغتنمی می دانم تا از تمامی کارآفرینان و کارگران صنعت بزرگ پتروشیمی، که آگاهانه و متخصصانه در جهت ترقی و ابقای اهداف شایسته این صنعت و  توسعه اقتصادی و خود کفایی کشور تلاش دارند، تشکر و تقدیر نمایم.

«کار و تلاش رمز بقای یک جامعه است». چه آنکه به فرمایش مقام معظم رهبری «هر کشوری هر چه رشد مادی و ثروت دارد، از سرانگشت کارگر دارد.» و از این منظر صنایع پتروشیمی نیز به مدد تلاش سخت کارگران شریفش،  نقش متفاوتی را بر لوح صنعت کشور حک کرده است که ثمره پر بار آن، مسیر مطمئن در جهت کسب سرمایه، نقدینگی، ثروت، فرصت، اشتغال و فناوری های برتر  و نوین است.

روز جهانی کار و کارگرمبارک باد.»

تعداد بازدید : ۱,۴۹۲