سرمایه گذاری 9.4 میلیارد دلاری تایوانی ها در صنعت پتروشیمی امریکا

سرمایه گذاری 9.4 میلیارد دلاری تایوانی ها در صنعت پتروشیمی امریکا
(شنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۲:۴۴

ساخت مجموعه پتروشیمی بزرگ فورموسا در آمریکا از سال 2019 آغاز خواهد شد.

به گزارش نیپنا به نقل از پلاتس، فرمانداری لوئیزیانا و شرکت فورموسا تایوان اعلام کردند که در نظر دارند کار ساخت یک مجموعه پتروشیمی به ارزش 9 میلیارد و 400 میلیون دلار را در سنت جیمز لوئیزیانا از سال 2019 میلادی آغاز کنند.
جان بل ادواردز، فرماندار لوئیزیانا و که ین، مدیر اجرایی فورموسا از خرید زمینی به مساحت 2 هزار و 400 آکر در سایت یادشده خبر دادند. شرکت FG LA LLC که یکی از زیرمجموعه های فورموسا به شمار می رود؛ اداره مجموعه جدید را به عهده خواهد داشت.
با در نظر گرفتن مراحل دریافت تاییدیه های لازم برای محل احداث این مجموعه، عملیات ساخت آن می تواند از سال 2019 میلادی کلید بخورد. این پروژه که تخمین زده می شود ساخت و توسعه آن 10 سال به طول بینجامد؛ در دو فاز به بهره برداری می رسد.
فاز اول شامل یک مجتمع تولید اتیلن با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار تن در سال، تعدادی مجتمع پلیمر وابسته، یک مجتمع تولید اتیلن گلایکول، یک مجتمع تولید پروپیلن با ظرفیت 600 هزار تن در سال، تعدادی مجتمع پلیمر وابسته، تاسیسات و زیرساخت های مورد نیاز است.
فاز دوم نیز دربرگیرنده یک مجتمع تولید اتیلن دیگر با ظرفیت تولید سالانه یک میلیون و 200 هزار تن در سال، تعدادی مجتمع پلیمر وابسته و یک مجتمع تولید اتیلن گلایکول است.
سایت سنت جیمیز همچنین میزبان یک مجموعه تولید متانول در حال ساخت به ارزش 2 میلیارد دلار است. این مجموعه متعلق به شرکت صنایع شیمایی Yuhuang Chemical چین است و انتظار می رود تا اواخر سال 2019 میلادی تکمیل شود.

تعداد بازدید : ۱,۶۹۳