امروز در حاشیه نمایشگاه چایناپلاس ۲۰۱۸ :

جلسه هم اندیشی شرکت پتروشیمی امیرکبیر و ICIS برگزار شد

جلسه هم اندیشی شرکت پتروشیمی امیرکبیر و ICIS برگزار شد
(چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۷) ۱۰:۲۰

جلسه هم اندیشی شرکت پتروشیمی امیرکبیر و ICISمرجع قیمت گذاری محصولات پتروشیمی در جهان امروز در حاشیه نمایشگاه چایناپلاس ۲۰۱۸ برگزار شد.

به گزارش نیپنا به نقل از روابط عمومی پتروشیمی امیرکبیر امروز در حاشیه نمایشگاه چایناپلاس ۲۰۱۸ شهر شانگهای چین، جلسه هم اندیشی در خصوص نحوه قیمت گذاری محصولات پتروشیمی ایران در حوزه بین الملل میان مدیران شرکت  پتروشیمی امیرکبیر و ICIS به عنوان مرجع اصلی قیمت گذاری محصولات پتروشیمی در جهان برگزار شد.
در این جلسه مهندس دیاکو عباسی رییس فروش پتروشیمی امیرکبیر ضمن تشکر از خدمات شرکتICISخواستار اصلاح نحوه تعامل در خصوص قیمت گذاری محصولات شرکت های پتروشیمی ، به خصوص محصولات پلیمری با توجه به جایگاه ایران، در بازار کشور چین شدند.
وی افزود: با توجه به اینکه در سال ۲۰۱۷ ایران با صادرات بیش ازششصد هزار تن LDPE به عنوان بزرگترین وارد کننده به چین و با صادرات حدود یک میلیون و دویست هزار تن HDبه عنوان دومین وارد کننده این محصول و با صادرات بیش از یکصد و شصت و پنج هزار تن LLDPEبه آن کشور، انتظار می رود ایران نقش کلیدی در تعیین قیمت بازار چین برای محصولات پلیمری ایفاکند.
نمایندگان شرکتICISپس از شنیدن پیشنهادهای طرح شده ضمن استقبال از این موضوع و تاکید بر نقش پررنگ ایران در بازار محصولات پلیمری کشور چین در این خصوص توضیحاتی را ارائه دادند.
قابل ذکر است نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان دومین نمایشگاه بزرگ این صنعت در جهان شناخته می شود.

تعداد بازدید : ۲,۶۳۰